Hop til indhold
Guest Jay Gatsby

Polish Alice Hot sweet beautiful first time in the city

Recommended Posts

Guest Jay Gatsby

Havde egentlig sat næsten op til en anden pige, da jeg fik taget mig sammen og ringede så var hun var fuldt booked og stort set på vej hjem, så jeg gik til Alice i stedet. Jeg bestilte en halv time bare med superfransk deepthroat, afslutning i munden og slug. 

 
Jeg ankom og mødte en moden men flot og velholdt kvinde, da vi havde aftalte hvad vi skulle lave og jeg gav hende penge, så slikkede hun sig om munden og sagde hun ikke kunne vente med at smage mit cum. Det gik lige i pikken på mig og den begyndte straks og vokse. Jeg blev sendt i bad, midt i mit bad kom hun ud og vaskede min halvstive pik, som så blev helstik. Fik lidt varm op blæse i badet plus lidt handjob, hvilket var ganske frækt. Vi kom ind i rummet, jeg lagde mig på ryggen og hun gik voldsom til den fra start, et par sut og spyt til at gøre min pik våd og så begyndte hun at prøve prøve kræfter med hvor langt hun kunne få den ned i halsen, efter få forsøg kom den helt ned i bund. Hun fik lov at styre tempo og hvordan det skulle gøres, jeg lå bare og slappede af. Hun skal hav ros for at min pik i hvert fald mindst 15 min (ud af de 30 min) var dybt nede i hendes hals. Lidt forskellige andre teknikker og lidt mere deepthroath fik bragt mig til at komme, jeg sprøjtede hende i munden samtidige med at hun suttede og mallkede mig med hånden og jeg så aldrig mere til den sperm da den blev slugt momentant. Ikke en dråbe gik tabt. Nogle gange er det dejligt at være med en kvinde der ved hvordan man tilfredsstiller en mand og hvor man ikke rigtig skal gøre så meget, det søndags kvalitets tid efter min mening. Ganske gode priser forøvrigt.    
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har separat ekstra for mega+slug+DT, så betalte 600 ekstra, altså det samme som all inclusive for 30 min?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jay Gatsby skrev, for 2 timer siden:

Havde egentlig sat næsten op til en anden pige, da jeg fik taget mig sammen og ringede så var hun var fuldt booked og stort set på vej hjem, så jeg gik til Alice i stedet. Jeg bestilte en halv time bare med superfransk deepthroat, afslutning i munden og slug. 

 
Jeg ankom og mødte en moden men flot og velholdt kvinde, da vi havde aftalte hvad vi skulle lave og jeg gav hende penge, så slikkede hun sig om munden og sagde hun ikke kunne vente med at smage mit cum. Det gik lige i pikken på mig og den begyndte straks og vokse. Jeg blev sendt i bad, midt i mit bad kom hun ud og vaskede min halvstive pik, som så blev helstik. Fik lidt varm op blæse i badet plus lidt handjob, hvilket var ganske frækt. Vi kom ind i rummet, jeg lagde mig på ryggen og hun gik voldsom til den fra start, et par sut og spyt til at gøre min pik våd og så begyndte hun at prøve prøve kræfter med hvor langt hun kunne få den ned i halsen, efter få forsøg kom den helt ned i bund. Hun fik lov at styre tempo og hvordan det skulle gøres, jeg lå bare og slappede af. Hun skal hav ros for at min pik i hvert fald mindst 15 min (ud af de 30 min) var dybt nede i hendes hals. Lidt forskellige andre teknikker og lidt mere deepthroath fik bragt mig til at komme, jeg sprøjtede hende i munden samtidige med at hun suttede og mallkede mig med hånden og jeg så aldrig mere til den sperm da den blev slugt momentant. Ikke en dråbe gik tabt. Nogle gange er det dejligt at være med en kvinde der ved hvordan man tilfredsstiller en mand og hvor man ikke rigtig skal gøre så meget, det søndags kvalitets tid efter min mening. Ganske gode priser forøvrigt.    
 

Super fin anmeldelse, hun ser sgu godt ud, hvordan med sproget ? Taler hun ok engelsk eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også forbi i februar så da jeg kunne læse at de polske veninder er tilbage i lejligheden i Vanløse, så var planen klar. Hun skulle klart have en tur mere. Første gang var super godt og her anden gang var næsten endnu bedre. Hun kunne huske mig fra første gang og det gør jo altid godt.

Efter et hurtigt bad, stod vi og kyssede midt i rummet, jeg holdte hende lettere fast og brugte mine fingre i hende... hvilket gjorde hende ret våd. Hun satte sig på knæ og gik i gang et vådt og dybt bj... hun kom sq godt i bund. Over på sengen og så blev der ellers slikket alle steder, knaldet og gået til den....

Hun er sq ret fræk... ikke den vildeste looker, men ret dirty og det kan Kubrick virkelig godt lide...

Gik pænt lidt over tiden og der er god value for the money for mig ihvertfald...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jay Gatsby
Nobody skrev, for 30 minutter siden:

Ser hun ud som på billederne i annoncen?

Ja, de passer overraskende godt. Desuden har hun et meget frækt blik som man ikke rigtig kan se på billederne.

Jeg har lige været der, og jeg gik derfra super tilfreds ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...