Hop til indhold

Politiet leder efter hr. oralsex i saunaen.

Featured Replies

Skrevet

Hvem af jer var det? Du kan lige så godt indrømme det, inden dit billede bliver vist i diverse medier, for politiet leder efter dig. De vil også have oralsex i saunaen. :lol:

https://ekstrabladet.dk/112/oralsex-i-sauna-vi-har-et-godt-billede/7509489

Skrevet

Ha! Jeg bor jo godt nok i Viborg, men det er ikke mig der har fået et blæs i saunaen. Jeg tror nu også helst jeg ville have et i boblebaddet ;)

Skrevet

læste her til aften, at de herrer politiet krydser fingre for, at vedkommende melder sig selv. De er ved at spore hans kreditkortinfo. han betalte med dankort. Hvis det er hans eget, så er han identificeret om senest en måneds tid ad den vej. Og ellers forlyder det, at de ikke er blege for at offentliggøre billedet. Tror nu nok lige, at jeg ville foretrække at melde mig selv ( ikke at jeg kunne finde på noget så dumt) — frem for at få sit `fjæs` blæst op på Ekstrabladets spiseseddel i hele dk, uffffff.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.