Nighteyes 1 Skrevet 10. Februar, 2019 (edited) https://annoncelight.dk/showad/254510 Lad være med at spilde jeres tid. Hun er fuld af undskyldninger over hvorfor hun ikke kan alligevel. En skam da jeg virkelig gerne ville støtte op om danske piger i branchen. Håber at hun enten finder modet til at komme igang eller stopper med at spilde folks tid Redigeret 10. Februar, 2019 af Nighteyes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 10. Februar, 2019 Tak for advarslen! Jeg vil også gerne støtte de danske kvinder end udenlandske der snyder eller tager ekstra for diverse ydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 346 Skrevet 10. Februar, 2019 Hun har ellers været i gang længe. Jeg tog mig aldrig sammen til at besøge hende, mest pga. Tidl. Anmeldelser. Det kan jeg så være glad for nu. Tak Nighteyes, øv for en oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowhead 267 Skrevet 10. Februar, 2019 Hej Jeg har også en gang besøgt hende til et blowjob. Jeg har aldrig oplevet så ligegyldig indstilling til et kundebesøg. Beholdte sine træningsbukser på, og trøjen blev krænget op, så man kunne se BH’en, men ikke andet. Jeg ved godt, at det ikke er den store omgang, når man kun bestiller et enkelt blowjob, men det kunne jo tænkes, at man ville besøge hende igen til en større omgang - det skal jeg så ikke. Det skal siges, at det ligger ca. et år tilbage eller lidt mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren8900 0 Skrevet 21. Februar, 2019 Hvor holder hun til i Randers NV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg