Hop til indhold
Nighteyes

Lille Frække Sofie - Randers

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/254510

 

Lad være med at spilde jeres tid. Hun er fuld af undskyldninger over hvorfor hun ikke kan alligevel. En skam da jeg virkelig gerne ville støtte op om danske piger i branchen.

Håber at hun enten finder modet til at komme igang eller stopper med at spilde folks tid

Redigeret af Nighteyes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Tak for advarslen! 

Jeg vil også gerne støtte de danske kvinder end udenlandske der snyder eller tager ekstra for diverse ydelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ellers været i gang længe. 

Jeg tog mig aldrig sammen til at besøge hende, mest pga. Tidl. Anmeldelser. Det kan jeg så være glad for nu. 

Tak Nighteyes, øv for en oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har også en gang besøgt hende til et blowjob. Jeg har aldrig oplevet så ligegyldig indstilling til et kundebesøg. Beholdte sine træningsbukser på, og trøjen blev krænget op, så man kunne se BH’en, men ikke andet. Jeg ved godt, at det ikke er den store omgang, når man kun bestiller et enkelt blowjob, men det kunne jo tænkes, at man ville besøge hende igen til en større omgang - det skal jeg så ikke.

Det skal siges, at det ligger ca. et år tilbage eller lidt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...