Guest Mister69 Skrevet 10. Februar, 2019 (edited) Jeg så denne annonce i sidste uge og tænkte, at det så da ret spændende ud: https://annoncelight.dk/showad/262840 Så jeg kontaktede Laura og bestilte en tid hos hende. Men da hun så møder op er det som om jeg har skrevet med hendes søde tvillingesøster. Jeg har ALDRIG før oplevet en GP som er så uengageret og negativ i sin attitude. Trøjen ville hun ikke tage af og det hele var bare noget der skulle overståes. Jeg kunne tydeligt mærke at det her var ikke noget hun havde lyst til. Jeg kunne lige så godt have betalt 1500 kroner for at have sex med en pakke hakket oksekød. Jeg måtte stort set ikke røre hende og fik bare at vide "Kom nu i gang". Dårligste omgang sex jeg har haft længe. Penge lige ud af vinduet. Mere er der ikke at sige til det. Risiko for gentagelse = 0% Det var første og sidste gang. Redigeret 10. Februar, 2019 af Mister69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 10. Februar, 2019 Holdt dig fra de tøser. Det gør det bare for at tjene nogle nemme penge. De har jo ingen erfaring med sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9517 Skrevet 10. Februar, 2019 issen skrev, for 45 minutter siden: Holdt dig fra de tøser. Hvem er "de tøser"? Jeg spørger for at finde ud af, hvem det konkret er, du mener man skal undgå. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 10. Februar, 2019 Sku da den der ik er blevet tør bag ørene i nu . Vel fra 18 og frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 10. Februar, 2019 issen skrev, for 44 minutter siden: Vel fra 18 og frem. Frem til hvad? Folkepensionen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 723 Skrevet 10. Februar, 2019 Når man kigger nærmere på hendes arm på det ene af billederne tænker jeg at der nok er en grund til at hun ikke vil tage trøjen af? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 10. Februar, 2019 @issen, lyst til/erfaring med sex har ikke nødvendigvis noget med alder at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anton123 83 Skrevet 10. Februar, 2019 issen skrev, for 4 timer siden: Holdt dig fra de tøser. Det gør det bare for at tjene nogle nemme penge. De har jo ingen erfaring med sex Mange ka godt lide piger med ingen erfaring og full innocent.. det tænder mange på... og hvis vi aldrig giver dem sex hvordan ska hun få erfaring? Hmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 10. Februar, 2019 Jamen så betale i bare det de forlanger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 10. Februar, 2019 issen skrev, for 16 minutter siden: Jamen så betale i bare det de forlanger Nu må du bestemme dig. Er det pigens unge alder eller hendes priser du er utilfreds med? Jeg er sgu mere bekymret for hendes psykiske ligevægt for: Den Lange skrev, for 2 timer siden: Når man kigger nærmere på hendes arm på det ene af billederne tænker jeg at der nok er en grund til at hun ikke vil tage trøjen af? Hvis billedet indikerer det jeg tror, er det da mere end en gyldig grund til at holde sig fra hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 10. Februar, 2019 Sku da alderen. Siger det ik sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 10. Februar, 2019 issen skrev, for 2 minutter siden: Sku da alderen. Siger det ik sig selv. Ikke ifølge dig: issen skrev, for 48 minutter siden: Jamen så betale i bare det de forlanger Det har da ikke noget med hendes alder at gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigerdyret123 55 Skrevet 16. Februar, 2019 Jeg har desværre tidligere prøvet hende i et solcenter i Taastrup og udover den dårligste indlevelse og præstation fra hendes side af, så er hun iden grad påvirket af noget og har nogle psykiske problemer. Chaufføren er en ung fyr (formentligt kæreste), som pænt holder og venter imens. Mit råd til Alle er at man skal holde sig væk! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 18. Februar, 2019 (edited) Som @DenLange skriver, vil et blik på V/arm også få mig til at bakke ud, hun har jo med al tydelighed haft, eller har nogen ting at kæmpe med, og jeg tror ikke sex mod betaling er kuren.... Redigeret 18. Februar, 2019 af Misjo1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mister69 Skrevet 22. Februar, 2019 Ja, hun lader til at være en trist skæbne, som har brug for hjælp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg