Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg så denne annonce i sidste uge og tænkte, at det så da ret spændende ud: https://annoncelight.dk/showad/262840   

Så jeg kontaktede Laura og bestilte en tid hos hende. Men da hun så møder op er det som om jeg har skrevet med hendes søde tvillingesøster. 

Jeg har ALDRIG før oplevet en GP som er så uengageret og negativ i sin attitude. Trøjen ville hun ikke tage af og det hele var bare noget der skulle overståes. 

Jeg kunne tydeligt mærke at det her var ikke noget hun havde lyst til. Jeg kunne lige så godt have betalt 1500 kroner for at have sex med en pakke hakket oksekød. 

Jeg måtte stort set ikke røre hende og fik bare at vide "Kom nu i gang". Dårligste omgang sex jeg har haft længe. 

Penge lige ud af vinduet. Mere er der ikke at sige til det. 

Risiko for gentagelse = 0%

Det var første og sidste gang. 

 

Redigeret af Mister69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Holdt dig fra de tøser. Det gør det bare for at tjene nogle nemme penge. De har jo ingen erfaring med sex 

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 45 minutter siden:

Holdt dig fra de tøser.

Hvem er "de tøser"? Jeg spørger for at finde ud af, hvem det konkret er, du mener man skal undgå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
issen skrev, for 44 minutter siden:

Vel fra 18 og frem. 

Frem til hvad? Folkepensionen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 4 timer siden:

Holdt dig fra de tøser. Det gør det bare for at tjene nogle nemme penge. De har jo ingen erfaring med sex 

Mange ka godt lide piger med ingen erfaring og full innocent.. det tænder mange på... og hvis vi aldrig giver dem sex hvordan ska hun få erfaring? Hmm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
issen skrev, for 16 minutter siden:

Jamen så betale i bare det de forlanger 

Nu må du bestemme dig. Er det pigens unge alder eller hendes priser du er utilfreds med? Jeg er sgu mere bekymret for hendes psykiske ligevægt for:

 

Den Lange skrev, for 2 timer siden:

Når man kigger nærmere på hendes arm på det ene af billederne tænker jeg at der nok er en grund til at hun ikke vil tage trøjen af?

Hvis billedet indikerer det jeg tror, er det da mere end en gyldig grund til at holde sig fra hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
issen skrev, for 2 minutter siden:

Sku da alderen. Siger det ik sig selv. 

Ikke ifølge dig:

 

issen skrev, for 48 minutter siden:

Jamen så betale i bare det de forlanger 

Det har da ikke noget med hendes alder at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har desværre tidligere prøvet hende i et solcenter i Taastrup og udover den dårligste indlevelse og præstation fra hendes side af, så er hun iden grad påvirket af noget og har nogle psykiske problemer.

Chaufføren er en ung fyr (formentligt kæreste), som pænt holder og venter imens. Mit råd til Alle er at man skal holde sig væk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Som @DenLange skriver, vil et blik på V/arm også få mig til at bakke ud, hun har jo med al tydelighed haft, eller har nogen ting at kæmpe med, og jeg tror ikke sex mod betaling er kuren....

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...