Hop til indhold
bifyr71

Tantra med B2B - Tilbud - Vesterbrogade

Recommended Posts

Besøgte Tantra-B2B med HP-ending forleden. Oplevelsen kørte sgu noget rundt i hovedet bagefter.

Først lige til oplevelsen. B2B/Tantra i en time med HJ-ending til 900 er ikke urimeligt. Hun er virkelig sød og indlevende. Gav en fantastisk god massage som faktisk var massage og med et par udløsninger som kompliment og et par "twists" på B2B som jeg ikke vil afsløre her andet end at det var rigtig godt, rigtig rigtig godt hvad skulle der så være andet som kunne rumstere i hovedet omkring oplevelsen.?

Jo, har I oplevet at gå ind i et rum hvor pigen "bor" og der er kun det rum. Du ser kuffert og private ting. Hun holder til i et pensionat på Vesterbrogade hvor der er rigtig mange andre beboere i hvert sit rum. En hurtig google søgning så har stedet vist en noget broget fortid. Fælles bad på gangen som deles af hele etagen. Måske 15-20 rum alt-i-alt. Det lignede en brandfælde. Det er her problemet så lige er for mig. Det var et spooky sted. Det føltes bare ikke rigtig godt.

Billederne af pigen er absolut ægte.

Massagen var rigtig rigtig god.

Køn krop med super sødt smil man bare smelter ved at kigge dybt i de mørkebrune øjne.

Hun var super indlevende og kunne et godt engelsk så for en gangs skyld kunne man grine, snakke og nyde. Sker sjældent med unge thai piger.

Kommer jeg igen ? Ja hvis hun finder et sted der er mindre frastødende. Samme sted - ikke på vilkår !!!

Redigeret af bifyr71
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy

dvs ingen klinik, kun thai pige på sit private værelse på hotel på vesterbrogade ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
bifyr71 skrev, for 6 timer siden:

Hun holder til i et pensionat på Vesterbrogade

Har også besøgt en udenlandsk gudinde der engang. Men jeg synes det tjener til ære og respekt for pigen at hun klarer sig selv på denne måde og forhåbentligt tjener til dagen og vejen og forhåbentligt uden at være i lommen på nogen. Hun fortjener et besøg:).

Et PS: Nu er jeg slet ikke pedantisk omkring billeder, oplevelsen tæller mest for mig, men jeg kunne godt få den ide at der er 3 forskellige piger på billederne. Kan du sige hvad der ligner mest?

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
bifyr71 skrev, for 11 minutter siden:

Billede 3 er i hvert fald ægte og på stedet ...

Fint tak, flot, det ser også ud til at hun har fjernet det tåbelige billede med jordbær-bh´en...:ph34r:

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 3 timer siden:

Har også besøgt en udenlandsk gudinde der engang. Men jeg synes det tjener til ære og respekt for pigen at hun klarer sig selv på denne måde og forhåbentligt tjener til dagen og vejen og forhåbentligt uden at være i lommen på nogen. Hun fortjener et besøg:).

Et PS: Nu er jeg slet ikke pedantisk omkring billeder, oplevelsen tæller mest for mig, men jeg kunne godt få den ide at der er 3 forskellige piger på billederne. Kan du sige hvad der ligner mest?

Jeg har også været på stedet for nogle år siden. Og besøgt en skøn pige, måske den samme; Maria hed hun.

Ja, det er et lidt spooky sted. Men ikke nødvendigvis noget galt der. Jeg havde ingen problemer de gange jeg kom der. Og pigen virkede fri og glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte pigen da hun havde et tantra + hj tilbud kørende til noget billigere penge.

Massagen var god vil jeg sige :) afslutning kunne være bedre, men ok.

Rigtig positivt: Tiden den er hun ikke nærig med.

Sød pige.

Stedet er som beskrevet tidligere dog ikke så farligt synes jeg. Fik et bad i fællesrummet hehe. Uden at hilse på de andre beboer.

hartmann//

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende for en uge siden. Og lad mig anbefale hendes b2b incl. hj. til 600,-  Hun kan altså nogle tricks ;-) Og hun er ikke fedtet med tiden. Er i øvrigt ganske ferm til alm. massage. Stedet er lidt "underligt" men ok. Diskret alm. indgang på Vesterbrogade. Sød, smilende og kundeorienteret  pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi forleden, og kan tilslutte mig det meste af det der allerede er skrevet. Hun var så lidt ældre end jeg havde regnet med, men absolut sød og attraktiv. som sådan var der dog ikke noget ekstraordinært over oplevelsen, og jeg tror jeg prøver en af de andre der tilbyder samme setup næste gang. Ikke fordi det ikke var godt, men bar for at prøver noget forskelligt. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Efter hendes annonce er hun blevet 4-hands. Nogen erfaringer om det? Og "Don´t have sex", er det bogstaveligt (syns jeg ikke at huske fra tidligere anmeldelse) eller på samme måde som brazzerne på Damhus Boulevard?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...