Hop til indhold
Sørensen65

Pleje af latex - haster

Recommended Posts

Guest Domina Ingrid

Det synes jeg ikke. Opvaskemiddel, hvis det skal bruges igen indenfor kort tid.

Jeg bruger den specialle sæbe man kan købe, der hvor man køber Latex tøj, ofte er den blå... Og så er talkum det bedste for opbevarringen, og så i en tøj pose der ikke er lufttæt.

Det er ikke den bedste måde at opbevare det på, hvis det er smurt ind i silikone og til- lukket. Jeg bruger kun silikone når jeg tager det på. Bagefter vasker jeg i den blå sæbe, og så tørrer fuldstændig, ekstra ved lunlåse... Så talkum.

Det er ikke den nemmeste beklædning, at have med at gøre. Det koster også en del, så lad være med at spare på produkterne.

God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Domina Ingrid skrev, for 35 minutter siden:

Det synes jeg ikke. Opvaskemiddel, hvis det skal bruges igen indenfor kort tid.

Jeg bruger den specialle sæbe man kan købe, der hvor man køber Latex tøj, ofte er den blå... Og så er talkum det bedste for opbevarringen, og så i en tøj pose der ikke er lufttæt.

Det er ikke den bedste måde at opbevare det på, hvis det er smurt ind i silikone og til- lukket. Jeg bruger kun silikone når jeg tager det på. Bagefter vasker jeg i den blå sæbe, og så tørrer fuldstændig, ekstra ved lunlåse... Så talkum.

Det er ikke den nemmeste beklædning, at have med at gøre. Det koster også en del, så lad være med at spare på produkterne.

God fornøjelse.

Super, tak

det der silikone , kan man købe det billigere?/alternativer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sørensen65 skrev, for 7 timer siden:

Super, tak

Nu er det jo sådan, at nogen ting / plejemidler er fabrikeret med henblik på f.eks. latex og de koster lidt mere, men giver også det rigtige resultat. Vægler man at "spare" kan man nemt komme til, at ødelægge / forkorte levetiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 2 timer siden:

Nu er det jo sådan, at nogen ting / plejemidler er fabrikeret med henblik på f.eks. latex og de koster lidt mere, men giver også det rigtige resultat. Vægler man at "spare" kan man nemt komme til, at ødelægge / forkorte levetiden.

Tak!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Domina Ingrid
Sørensen65 skrev, den 10.2.2019 at 03:49:

Super, tak

Nej køb endelig ikke billige alternativer. Alene den dyre silikone findes i flere varianter, og her er det også vigtigt, at det er den rigtige (vist nok med lilla "sløjfe" på.

Alt hvad man køber til pleje af Latex, er godt givet ud, da produkterne også er meget drøje i brug.

Jeg har engang forsøgt med Gummi fornyer... Silikone spray til gummi lister på biler. Det var egentligt godt nok, men også drøn dyrt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...