ASP123 14 Skrevet 9. Februar, 2019 https://sugardaters.dk/show?alias=Millapiv Jeg skriver med hende her. Er der nogle af jer der har erfaringer med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Futsko 110 Skrevet 19. Juli, 2019 Jeg har netop startet et lille eventyr på sugardaters.dk, for at se, om det kan give noget. Kom du nogensinde videre med Millapiv? Hun virker ret ligetil. Næsten for ligetil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 19. Juli, 2019 Hej @Futsko der er en ret god chance for at tråd starter ikke ser dit svar når tråden er så gammel Du kan bruge @ efterfulgt af brugernavn for at tagge ham, nu gør jeg det for dig @ASP123 Jeg nåede at møde ret mange søde piger i Århus, smid evt en pm for anbefalinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Futsko 110 Skrevet 19. Juli, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 38 minutter siden: Hej @Futsko der er en ret god chance for at tråd starter ikke ser dit svar når tråden er så gammel Du kan bruge @ efterfulgt af brugernavn for at tagge ham, nu gør jeg det for dig @ASP123 Jeg nåede at møde ret mange søde piger i Århus, smid evt en pm for anbefalinger Ah ja. God pointe. Tak for hjælpen @EksilKøbenhavner ...og PM coming up. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 254 Skrevet 19. Juli, 2019 Hun starter med at forlange ca. kr. 2000,- for sex, om man synes hun er pengene værd er en smagssag, men prøv det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg