Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, endnu et lille skriv fra min hånd.

Jeg har efterhånden prøvet en del forskelligt og faldt en dag over Jasmine på Ny Banegårdsgade i Århus; https://annoncelight.dk/showad/263161 Det måtte jo prøves, ud fra annoncen ligner Jasmine en jeg godt kunne forlige mig med og efter beskrivelsen i annoncen kunne jeg vældig godt bruge nogen af de services hun tilbyder, priserne er overkommelige og hun har åben (næsten) dagligt

Jeg sendte hende en SMS på engelsk og fik hurtigt etableret en forbindelse, Jasmine er hurtig til at svare og krydrer med billeder. Ikke så dårligt. Jeg fik bestilt en time med hende og Roxy og fik en fantastisk dejlig oplevelse, men jeg må nok tilstå at jeg nok i bund og grund synes det er sjovest med kun een domina.

Da Jasmine kom hjem fra ferie i begyndelsen af januar måtte jeg afsted igen. Denne gang bestilte jeg 1½ time og sikke dog en rusketur jeg fik mig. Jasmine er en humørbombe og jeg kan ikke undgå at komme til at smile hver gang jeg tænker på hende.

Tredje gang var her forleden. Wow sikke en tur. Jeg har fundet ud af at jeg ikke tænder så voldsomt på hård dominans, men mere på ”erotisk tvang” og jeg skal love for at Jasmine forstår at tage styringen; jeg prøvede et bredt udvalg af forskellige dejlige ting. Blev bundet i straf rummet og pisket blidt på brystet, fik nevet brystvorterne af Jasmines lange flotte negle, blev trukket ind i sengen og lagt ned -nu skulle der slikkes og både Jasmine og jeg slikkede det bedste vi kunne. Jasmine sad ovenpå mig og pressede både røv og fisse ned over min mund og næse; den bedste facesitting jeg meget længe har oplevet, dog vejer Jasmine ikke så meget så der kommer ikke supermeget pres på Til sidst kom vi begge i en kæmpe orgasme (og ja, jeg er sikker på at Jasmine også kom)

Jeg er allerede ved at tænke på de næste gange, jeg har et par overraskelser oppe i ærmet til Jasmine og jeg håber også hun bringer nye spændende elementer ind i legen

Jasmine er en lille kvinde vel højst 160 cm uden hæle til gengæld har hun nogle gode bryster og en, alderen taget i betragtning, flot krop. Jasmine er ovre den første ungdom, men er sandelig en ualmindelig attraktiv kvinde med meget langt sort hår.

Jasmine har mange flotte beklædningsgenstande. Jeg har foreløbig oplevet 2 forskellige sorte korsetter og lange sorte højhælede støvler. Sidste gang havde hun en fræk rød kjole og meget højhælede røde sko.

Jeg har fået lov af Jasmine til at vedhæfte to af de billeder hun har krydret sine SMS-er med, nyd dem. Husk at være søde ved Jasmine, det betaler sig. Jeg har i hvert fald fået fuld valuta for pengene og rigelig med tid hver gang.

 

ok1.JPG

ok2.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...