Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i dag været på besøg hos Nicol i Korsør, og det på trods af at jeg har set flere dårlige anmeldelser af hende, men billederne lokkede og man skal altid lade tvivlen komme vedrørende til gode.

Vi havde en aftale kl. 11,30, den blev dog ændret til kl. 12,15 da hun lige var vågnet og gerne lige ville shines lidt op inden hun modtog mig. Jeg blev modtaget i døren, med et varmt smil og hun tog mig straks i hånden og førte mig ind i syndens hule, hvilket jeg tror er hendes sove værelse, men alt var rent og pænt, døren er dog bare et forhæng og man kan høre at der er menneskelig aktivitet uden for i gangen, men det tænder mig bare en lille smule mere.

800 kr. for en halv time blev overdraget til skønheden, og der var ingen tøven hun smed hurtigt den lille sorte sag hun var iført, og tog mig igen i hånden og førte mig over til sengen. Hun er meget berørings venlig, vel landet på køjen, med mig på ryggen røg hun direkte på lillemanden og babbede løs, medens hun havde øjenkontakt med mig hele tiden, hvilket er super skønt uden regnfrakke, hun holdt ud i 10 minutters tid, ( eller også var det mig der ikke kunne holde til mere), derefter kom hun om på ryggen og jeg fik fornøjelsen af at begrave min tunge i hendes shavede f...., og den smagte skønt, her gik der nok også 10-15 minutter, hvor hendes underliv kørte rundt indtil hun kom.

Gummi blev påsat og hun kravlede op på stumpen og red mig både fremover bøjet og også med benene fremme og tilbage lænet, her efter tog jeg hende i missionær stillingen, hvilket var mere end jeg kunne klare, havde ellers regnet med at slutte med doggy style med udsigt til hendes lidt fyldige og dejlige røv, det må blive en anden gang,

Selvom der nu var gået mere end en halv time som er hvad man får for 800 kr. blev hun liggende ved siden af mig og kyssede mig over hele kroppen medens vi snakkede om vind og vejr, på engelsk da hun ikke forstår dansk, og hun tørrede mig på de tiltrængte stedder, super service og jeg vil helt sikkert komme tilbage, ude på gaden igen, kunne jeg se at der var gået 45 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende 3–4 gange da hun var på Amager. 

Har også skrevet en anmeldelse af hende her på eroguide.

Mine oplevelser med hende svarer til det du beskriver, bortset fra at hun kun rykkede tiden en enkelt gang. Ca. 10 min. 

Hun er fantastisk sød at tale med, hvilket jeg sætter pris på. 

Håber jeg snart kommer til Korsør og hygger med hende. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nicolfrenchgirl
Silentman skrev, for 5 timer siden:

Dejligt du havde en god oplevelse :)

Fik du også tilbud om discount pris hvis du smed et godt review herinde ? ;)

Why do you want to give me a negative review? You make me understand that doing these bad reviews you want to get a free service from me. I do not make a deal with anyone, every person is free to give his opinion And I am a person like everybody, I have good days and bad days, I can not please everyone... I'm so sorry. who is curious about my is welcome, Good bye!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silentman skrev, for 12 timer siden:

Dejligt du havde en god oplevelse :)

Fik du også tilbud om discount pris hvis du smed et godt review herinde ? ;)

NEJ der var intet økonomisk indblandet, jeg havde en aldeles forrygende halv time med en sympatisk og hyggelig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det. Der er for få tilbud i Vestsjælland så det er int at høre om en god - havde ellers opgivet hende pga. tidligere dårlig anmeldelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gider ikke skrive i så mange detajler, men blot sige at min investering i en time med Nicol er nogen af de bedste penge jeg har brugt. 

Virkelig dejlig naturlig pige, skide sød at snakke med og dejlig naturlig liderlig sex. En oplevelse der helt sikkert tåler en gentagelse... Desværre ikke GFE med tyngekys, men man kan jo ikke få alt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...