Hop til indhold
Jacobwm

Big booty østjylland?

Recommended Posts

Hvem her inde tror du tør anbefale en pige de selv gerne vil besøge igen, fordi hun har en stor røv :D

PD. Nikita har en rund dejlig størrelse numse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, den 14.2.2019 at 16:52:

Hvem her inde tror du tør anbefale en pige de selv gerne vil besøge igen, fordi hun har en stor røv :D

PD. Nikita har en rund dejlig størrelse numse. 

Jeg f.eks. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 5 minutter siden:

Jeg f.eks. ;)

Kan ikke undgå at se du ikke er kommet med et foreslag til Jacobs efterlysning :D Er du mand eller mus ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 14 timer siden:

Kan ikke undgå at se du ikke er kommet med et foreslag til Jacobs efterlysning :D Er du mand eller mus ;)

Jamen det er måske af den simple årsag at jeg ikke lige har nogen at anbefale i Jyllland, da jeg ikke kommer der så tit pt. ;).

Men Frodige Ida har jeg da længe haft lyst til at besøge....Hun får fin omtale herinde, og skulle ifølge hende selv ha' en stor fyldig røv.....er det ikke rigtig Ida? :). Jeg kan desværre ikke selv bekræfte da jeg ikke har besøgt hende. Hun kommer vist lidt rundt forskellige steder i Jylland.

https://annoncelight.dk/showad/235527

 

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
Big3lover skrev, den 17/2/2019 at 06:56:

Jamen det er måske af den simple årsag at jeg ikke lige har nogen at anbefale i Jyllland, da jeg ikke kommer der så tit pt. ;).

Men Frodige Ida har jeg da længe haft lyst til at besøge....Hun får fin omtale herinde, og skulle ifølge hende selv ha' en stor fyldig røv.....er det ikke rigtig Ida? :). Jeg kan desværre ikke selv bekræfte da jeg ikke har besøgt hende. Hun kommer vist lidt rundt forskellige steder i Jylland.

https://annoncelight.dk/showad/235527

 

Ida er konge,enden er ikke for lille el for stor,varmeste anbefalinger herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...