Hop til indhold
Kvindebeundre

Tålmodig GP søges...

Recommended Posts

Hej Skønne kvinder, jeg håber at der er en som måske kunne have lyst til at hjælpe mig, hvis dette er tilfældet, så sende en PB, så skal jeg forklare hvad det er jeg har brug for hjælp til.

Håber at høre fra jer, fortsat god weekend til alle :).

Ps. Skal selvfølgelig nok sige til (skriver i denne tråd), når jeg har fået lavet en aftale med en sød GP, så i ikke kontakter mig forgæves.

 

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg

@kvinde 1966Jeg kan udmærket følge din pointe, men jeg ønsker ikke at komme nærmer ind på det i det offentlige rum, og nej det er ikke et eller andet ekstremt eller noget i den stil, føler bare ikke for at skrive i et åbent forum om lige netop dette.

Du må meget gerne skrive en PB, så skal jeg nok svare dig på hvad jeg ønsker hjælp til, og så kan du afgøre om det er noget, du kan/vil prøve at hjælpe med.

 

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Kvindebeundre skrev, for 1 time siden:

Hej Skønne kvinder, jeg håber at der er en som måske kunne have lyst til at hjælpe mig, hvis dette er tilfældet, så sende en PB, så skal jeg forklare hvad det er jeg har brug for hjælp til.

Håber at høre fra jer, fortsat god weekend til alle :).

Ps. Skal selvfølgelig nok sige til (skriver i denne tråd), når jeg har fået lavet en aftale med en sød GP, så i ikke kontakter mig forgæves.

 

Kvindebeundren

Hvor i Dannevang søger Du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej mange tak for henvendelserne, jeg har fået kontakt med et par søde GP som gerne vil hjælpe, hvilket jeg er meget glad for, så der er ikke grund til at kontakte mig længere ... mange tak alle og rigtig god weekend

 

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, Lige nu:

Hvor i Dannevang søger Du?

Hej Vendelbo773, jeg søgte på sjælland, og har nu fået kontakt med et par søde GPer der gerne ville hjælpe.

 

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 2 minutter siden:

Hej mange tak for henvendelserne, jeg har fået kontakt med et par søde GP som gerne vil hjælpe, hvilket jeg er meget glad for, så der er ikke grund til at kontakte mig længere ... mange tak alle og rigtig god weekend

 

Kvindebeundren

Godt... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...