Hop til indhold

Tålmodig GP søges...

Featured Replies

Skrevet

Hej Skønne kvinder, jeg håber at der er en som måske kunne have lyst til at hjælpe mig, hvis dette er tilfældet, så sende en PB, så skal jeg forklare hvad det er jeg har brug for hjælp til.

Håber at høre fra jer, fortsat god weekend til alle :).

Ps. Skal selvfølgelig nok sige til (skriver i denne tråd), når jeg har fået lavet en aftale med en sød GP, så i ikke kontakter mig forgæves.

Kvindebeundren

Skrevet
  • Author

@kvinde 1966Jeg kan udmærket følge din pointe, men jeg ønsker ikke at komme nærmer ind på det i det offentlige rum, og nej det er ikke et eller andet ekstremt eller noget i den stil, føler bare ikke for at skrive i et åbent forum om lige netop dette.

Du må meget gerne skrive en PB, så skal jeg nok svare dig på hvad jeg ønsker hjælp til, og så kan du afgøre om det er noget, du kan/vil prøve at hjælpe med.

Kvindebeundren

Skrevet
Kvindebeundre skrev, for 1 time siden:

Hej Skønne kvinder, jeg håber at der er en som måske kunne have lyst til at hjælpe mig, hvis dette er tilfældet, så sende en PB, så skal jeg forklare hvad det er jeg har brug for hjælp til.

Håber at høre fra jer, fortsat god weekend til alle :).

Ps. Skal selvfølgelig nok sige til (skriver i denne tråd), når jeg har fået lavet en aftale med en sød GP, så i ikke kontakter mig forgæves.

Kvindebeundren

Hvor i Dannevang søger Du?

Skrevet
  • Author

Hej mange tak for henvendelserne, jeg har fået kontakt med et par søde GP som gerne vil hjælpe, hvilket jeg er meget glad for, så der er ikke grund til at kontakte mig længere ... mange tak alle og rigtig god weekend

Kvindebeundren

Skrevet
  • Author
Vendelbo773 skrev, Lige nu:

Hvor i Dannevang søger Du?

Hej Vendelbo773, jeg søgte på sjælland, og har nu fået kontakt med et par søde GPer der gerne ville hjælpe.

Kvindebeundren

Skrevet
Kvindebeundre skrev, for 2 minutter siden:

Hej mange tak for henvendelserne, jeg har fået kontakt med et par søde GP som gerne vil hjælpe, hvilket jeg er meget glad for, så der er ikke grund til at kontakte mig længere ... mange tak alle og rigtig god weekend

Kvindebeundren

Godt... :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.