Hop til indhold

Recommended Posts

Halløjder!

Af forskellige grunde er det lang tid siden jeg sidst har fornøjet mig med GP'er, og faktisk også lang tid siden jeg sidst skrev noget her. Men nu er der gang i den igen! Og så vil jeg da lige kort dele en oplevelse. Jeg startede ud med at være heldig - en gammel kending er i byen igen, Monica

Jeg har haft besøg af Monica flere gange før. Bliver ved med at vende tilbage til hende, simpelthen fordi det er god sex og så kan jeg bare godt lide pigen og hendes humør! Hun er sød, snakkesalig og så holder hun ikke igen når først vi kommer i gang :P

Men det er dog over et år siden jeg sidst har set hende, så der var med lidt spænding at jeg ventede på hende. Det var der overhovedet ikke grund til! Der var lige tid til lidt catch-up først og så gik vi ellers i gang med hyggen.

Nu vil jeg ikke beskrive alting i detaljer, men dog bare lige komme med højdepunktet - hendes blowjob. Jeg havde helt glemt hvor god hun er til det! Dybt, vådt, drillende, afvekslende (kuglerne fik også en tur), pirrende med hendes tungepiercing. Og bedst af alt, hun er ikke bange for at kigge mig i øjnene imens, på en særdeles intens og liderlig måde. Total nydelse for mig og den lille. Men jeg tror sgu hun også kan li det :D

Synes bare i sku vide det, så andre også kan få glæde af det ;) Go aften derude!

/Doggie

 

 

Redigeret af Doggie
Fjernet unødeige mellemrum

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...