Hop til indhold
Rambuk

Tamarind Thai Massage // Lex

Recommended Posts

Link: Tamarind Thai Massage

Har ikke været hos en ladyboy i laaaaang tid og tænkte, i dag skal det være, efter at have læst en skøn anmeldelse af Natalie hos Tamarind. Jeg møder op som aftalt, bliver lukket ind i lokalet til højre (det med jacuzzi i hjørnet) af en thai kvinde, som bekræfter min aftale og går ud for at hente Natalie. Til min store overraskelse kommer der en anden ladyboy ind, som er piv lækker og præsentere sig selv som Lex. Hun har pænt store super lækre bryster og er dejligt feminin og da jeg ikke før hat mødt Natalie tænker jeg "YES - det bliver godt det her". Hun spørger hvad jeg er til og vi aftaler massage i en time med 69'er som afslutning. Hun begynder at massere og jeg kan godt mærke hun er godt oppe og køre. Efter små 10 minutter smider hun sine små bootyshorts og frem kommer den flotteste 15-16 cm nybarberede og stenhårde hård. Hun begynder at fokusere på min røv og min pik og jeg er også blevet vildt liderlig, så vi beslutter os for at gå i gang med den sjove del. Hun sutter, slikker og er heldigvis meget styrene (jeg har det bedst med at være passiv) og efter et par våde tungekys og kiggen dybt i øjnene får hun mig lagt på ryggen med hende ovenpå og så starter den vildeste 69'er jeg nogensinde har fået. I starten tager hun det stille og roligt, men jeg kan mærke hun har lyst til at give den gas og hendes pik er efterhånden så hård at den kan kløve brænde. Hun bliver nød til lige at holde en lille pause da hun er MEGET tæt på at komme, så hun prøver at komme lidt ned i gear og koncentrere sig om mig. Det holder kun et minutes tid, så ender vi i 69'eren igen og hun kan slet ikke styre det og knepper min mund vildt og dybt og ender med at skyde en kæmpe ladning af i munden på mig. Der kom så meget at jeg blev nød til at lade det meste løbe ud af siderne, men fik da slugt lidt og smagen var heldigvis sød og behagelig, men fuck der var altså meget. Så gik hun i gang med et skønt langt blowjob og jeg fik leget med hendes bryster og endte også med en super skøn udløsning. Hun sluttede af med ca. 20 minutters himmelsk afslappende massage. På det tidspunkt var jeg helt brugt og færdig og kunne dårligt bevæge mig. Snuppede en Cola og fik talt lidt med hende. Hun er her 2-3 uger til Natalie kommer tilbage. De er veninder og hjælper hinanden, så hun havde taget turen herop fra Tyskland for at pleje hendes kunder, mens hun er væk. De ligner umiddelbar lidt hinanden, men Lex er højere og har større bryster. Hun er super, super sød og tale med, så det er altså ikke kun på lagnet det hele spiller :-) Megt tilfreds og meget glad - nu må vi se om jeg kan holde et år igen inden næste tur.

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, for 9 timer siden:

Lyder som en spændende “tur” :P

Har aldrig prøvet en ladyboy, kan du sige lidt om prisen for din seance ? Tak

Det var vildt og jeg er stadigvæk lidt rundt på gulvet. Hun tager 100% styringen, så det er perfekt og starte med hende, så bliver det ikke akavet. Hendes pik er også perfekt til en nybegynder og hun er super, super sød - alt sammen vigtigt når det er første gang. Jeg havde taget 1.200 med og spurgte om jeg kunne få en times massage med 69'er som afslutning og det var hun helt med på. Du kan helt sikker få fuld pakker af hende, men det ved jeg så ikke hvad koster. Kan forestille mig 1.300 for 40 minutter eller noget i den dur. Det var i øvrigt hendes første dag og jeg var hendes første kunde, så jeg følte mig meget privilegeret. Håber du skriver herinde om din tur og at du får samme behandling som jeg gjorde.

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en rigtig lækker oplevelse!

 

Kan du fortælle hvor høj hun sådan cirka er?

 

Og om hun er helt glatbarberet?

 

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, for 5 timer siden:

Lyder som en rigtig lækker oplevelse!

 

Kan du fortælle hvor høj hun sådan cirka er?

 

Og om hun er helt glatbarberet?

 

tak

170 vil jeg skyde på og hun var helt glat. Hun har lidt den samme vildskab/styring som Ellen har - altså den hvor man bare følger med så godt man kan. Fortryder sgu lidt jeg kun bestilte en 69'er. Under massagen spredte hun flere gange mine baller og kørte pikken helt hen til og jeg var flere gange lidt nervøs for om hun kunne styre det, men det kunne hun. Havde hun hugget til havde det fandeme været svært og stoppe hende så liderligt som jeg var. Håber virkelig andre får samme oplevelse som jeg fik.

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, for 15 minutter siden:

Lyder spændende, ingen links/billeder til hende?

/Guy

Nope, hun er ferieafløser for Natalie i 2-3 uger. Hvis du er til velsoignerede, velplejede feminine ladyboys, med pænt store bryster og medium størrelse pik, så bør hun stå øverst på din liste.

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en dejlig oplevelse, kunne faktisk godt selv tænke mig at prøve det, som jeg forstår det kom hun i munden på dig uden gummi, hvordan står det lige til med AIDS nu om dage. Nej det er ikke noget moralsk opkast, men søger info.

Hav en rar dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en ligegyldig massage igår af Lex og et udemærket HJ. Slank, og ok størrelse bryster der dog tager sig bedst ud i en nedringet trøje, mens man får massagen. Lillemanden kom også ud, og den er da en sød størrelse. Kommer dog ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 38 minutter siden:

Jeg fik en ligegyldig massage igår af Lex og et udmærket HJ. Slank, og ok størrelse bryster der dog tager sig bedst ud i en nedringet trøje, mens man får massagen. Lillemanden kom også ud, og den er da en sød størrelse. Kommer dog ikke igen. 

Hej Rotte - kan du uddybe den lidt forbeholdne anbefaling - var det udelukkende den ligegyldige massage der trækker ned? Eller er hun for maskulin -  eller hvad oplevede du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 6 timer siden:

Hej Rotte - kan du uddybe den lidt forbeholdne anbefaling - var det udelukkende den ligegyldige massage der trækker ned? Eller er hun for maskulin -  eller hvad oplevede du? 

Jeg syntes hun er ok feminin, men der mangler der kælende, feminine og flirtende attitude som de "gode" ladyboys har. Håber du forstår hvad jeg mener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 17 timer siden:

Jeg syntes hun er ok feminin, men der mangler der kælende, feminine og flirtende attitude som de "gode" ladyboys har. Håber du forstår hvad jeg mener. 

Synes absolut hun er en "god" ladyboy, men som jeg også skrev i min anmeldelse er hun meget styrende, så hvis man er til kæleri og flirt, så er hun nok ikke lige typen, da hun er dominerende på trods af sit feminine flotte ydre. Personligt kan jeg godt li begge typer, men det var sgu dejligt og blive revet rundt af Lex der havde stiv pik under hele seancen, men jeg var jo også første kunde på første dag :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var idag på besøg hos Lex, netop efter at have læst denne anmeldelse.

Nu er jeg ikke den store ladyboy connoisseur, men jeg syntes ikke hun var særlig feminin af udseende. Hun havde store bryster, der dog var lavet lidt skidt, og så havde hun ingen røv. Det mindede mere om en ung dreng der var smidt et par patter på. Nu modtog hun mig også i en nedringet t-shirt og et par uldne jogging shorts, samt ingen makeup.

 

Selve massagen var fin, og jeg havde egentlig bestemt mig for at jeg faktisk ikke ville mere end det, men vi kender allesammen godt den følelse man får, når der kravler en massør rundt på en, der lige rører de rigtige steder. Så jeg spurgte til sex og hun spurgte hvem der skulle bolle hvem, og jeg sagde at jeg ville bolle hende. Så skulle hun lige ud og gøre sig klar, og det var fint med mig, det tog ca. 5 minutter og så var hun tilbage. Da hun så smider tøjet, er det så jeg ser at hendes bryster desværre er lidt skæve og hendes pik er ihvertfald ikke over 10cm. Da vi så skal igang, så kan hun næsten ikke tage mig helt ind og hun undskylder sig med at hun ikke har været den passive i lang tid. 

Efter noget tid kommer jeg endelig helt i bund men det varer ikke længe, så kan hun ikke mere og da jeg trækker mig ud, så kommer der altså lidt "sovs" med ud. Jeg ved godt at det er en del af det at have analsex, men det er et ret stort turnoff for mig. Hun undskylder og går på toilettet igen, jeg finder nogle vådservietter og renser roden af pikken hvor kondomet ikke nåede ned, men lugten er der stadig.

Jeg sidder på sengen da hun kommer ind igen og hun går straks ned og begynder at sutte og spille mig som dommedag var nær, og jeg kan slet ikke komme. Hun river alt hvad hun kan, så jeg bliver nødt til at stoppe hende og rejser mig op og beder hende åbne munden. Efter nogle minutter hvor jeg selv fører an, så kommer jeg hende i munden og ansigtet. 

Jeg får en serviet og så begynder hun at tage tøj på, så jeg spørger om der ikke er massage i de sidste 20 minutter af de 60 jeg bestilte. Og jo, hvis jeg ville, svarede hun. Det ville jeg da gerne, når man køber 1 time. Så jeg fik 20 minutters fornuftig massage på ryg og ben, inden jeg var færdig.

Hun undskyldte fordi hun virkede så uprofessionel, og jeg trak bare på skulderen og smilte og sagde at alle jo kunne have en dårlig dag.

Og min blev da lidt dårligere, når man tænkte på at denne oplevelse kostede mig 1.400, og de penge kunne have været lagt meget bedre et andet sted. Men sådan er det når man prøver nye ting :)

Jeg fraråder hende ikke, men jeg vil heller ikke anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...