Hop til indhold

Recommended Posts

Fik aldrig anmeldt hende sidst hun var her men nu er hun tilbage så vil derfor tippe jer andre om en lækker fræk latina fra Brasilien. 

Hun er et velkendt sted i Karlslunde som ligger i industrikvarteret og ofte huser flere piger ad gangen. Stedet er superfin og med gode bade faciliteter. Jeg har været ser adskillige gange og alle de piger jeg har mødt der har leveret en topydelse. 

Isadora er en super flot pige og hendes udseende og krop er endnu bedre i Real end på billederne. 

 

Jeg havde 30 super minutter i hendes selskab og der var dejlige kys lige fra starten (intense) og hun var super meget på. Jeg vil ikke gå i alle detaljer med hvad vi foretog os men jeg vil nævnte at hun gav en fantastisk rimming (bedste jeg har prøvet) samt godt med dildo til mig imens vi lavede forskellige stillinger inklusiv 69’er SF, sex osv. Altsammen i topklasse   

Hun har mange ting på menuen så det er vel bare at slå sig løs. 

Hendes engelske er ikke der hun er bedst så noget af snakken går via google translate (har prøvet det andre steder) men det er jo også servicen/sexen det drejer sig om og den er helt i top. 

 

Mine klare anbefaling herfra. Hun er super sprød og lækker. Satser selv på at nå forbi snart igen. 

 

Redigeret af Themagicstick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm ved ikke med hensyn til fuld pakke. Hun opremser 24 forskellige services (inklusiv sex med couples og trampolin) så hvis du er ude efter det hele tænker jeg at 30 min nok ikke er nok. Så heller ikke nogen trampolin på stedet så det må være nyt.... LOL

Som jeg husker hendes priser var de OK men kontakt hende hellere med dine ønsker så vil hun helt sikkert gerne give en pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...