Hop til indhold
Massagefyr

Blowjob i shopping center eller lign.?

Recommended Posts

Hej

søger frisk pige i Storkøbenhavn som mod betaling vil mødes et halvoffentligt sted, såsom toilet i shopping center, solcenter eller lign. 

Har søgt ad flere omgange på annoncelight men har endnu ikke haft held. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der er interesseret i denne slags møder?

 

Massagefyr

Redigeret af Massagefyr
Manglende info

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massagefyr skrev, Lige nu:

Hej

søger frisk pige som mod betaling vil mødes et halvoffentligt sted, såsom toilet i shopping center, solcenter eller lign. 

Har søgt ad flere omgange på annoncelight men har endnu ikke haft held. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der er interesseret i denne slags møder?

 

Massagefyr

Du bliver nok nød til at nævne hvor i landet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Massagefyr skrev, for 1 time siden:

Hej

søger frisk pige i Storkøbenhavn som mod betaling vil mødes et halvoffentligt sted, såsom toilet i shopping center, solcenter eller lign. 

Har søgt ad flere omgange på annoncelight men har endnu ikke haft held. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der er interesseret i denne slags møder?

 

Massagefyr

Kom  til  Jydeland  - jeg  synes  det er  frækt ligelænge  jeg/vi  ikke  genere  andre  med  legen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej nem tøs.

God ide, men desværre ikke muligt lige foreløbig. :cry:

Ville ellers gerne have en session med dig i ikea. Kan det ikke passe at jeg husker det var dig der havde en oplevelse med en i ikea?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Massagefyr skrev, for 3 timer siden:

Hej nem tøs.

God ide, men desværre ikke muligt lige foreløbig. :cry:

Ville ellers gerne have en session med dig i ikea. Kan det ikke passe at jeg husker det var dig der havde en oplevelse med en i ikea?

Jo  du  husker  rigtigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 8/2/2019 at 19:17:

Kom  til  Jydeland  - jeg  synes  det er  frækt ligelænge  jeg/vi  ikke  genere  andre  med  legen 

Jeg tager gerne imod anbefalinger i det jyske. Har forespurgt hos flere, men indtil videre er det kun blevet til afslag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tekla skrev, for 2 timer siden:

Jeg er frisk på det meste :)

 Ja det er du

jeg husker på toilettet i toget, toilettet i et storcenter, børnehavens legeplads og det var altid mig som var mest genert. 

Du er bare så fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, 1 time siden:

 Ja det er du

jeg husker på toilettet i toget, toilettet i et storcenter, børnehavens legeplads og det var altid mig som var mest genert. 

Du er bare så fantastisk

Enig prøvede Tekla ved Ballerup Cykelbane, frækt som bare fanden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...