Hop til indhold

Blowjob i shopping center eller lign.?

Featured Replies

Skrevet

Hej

søger frisk pige i Storkøbenhavn som mod betaling vil mødes et halvoffentligt sted, såsom toilet i shopping center, solcenter eller lign. 

Har søgt ad flere omgange på annoncelight men har endnu ikke haft held. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der er interesseret i denne slags møder?

Massagefyr

Redigeret af Massagefyr
Manglende info

Skrevet
Massagefyr skrev, Lige nu:

Hej

søger frisk pige som mod betaling vil mødes et halvoffentligt sted, såsom toilet i shopping center, solcenter eller lign. 

Har søgt ad flere omgange på annoncelight men har endnu ikke haft held. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der er interesseret i denne slags møder?

Massagefyr

Du bliver nok nød til at nævne hvor i landet. 

Skrevet
  • Author

sorry - godt spottet.

tak - har rettet original opslag. Men det er i Storkøbenhavn 

Skrevet
Massagefyr skrev, for 1 time siden:

Hej

søger frisk pige i Storkøbenhavn som mod betaling vil mødes et halvoffentligt sted, såsom toilet i shopping center, solcenter eller lign. 

Massagefyr

Kom  til  Jydeland  - jeg  synes  det er  frækt ligelænge  jeg/vi  ikke  genere  andre  med  legen 

Skrevet
  • Author

Hej nem tøs.

God ide, men desværre ikke muligt lige foreløbig. :cry:

Ville ellers gerne have en session med dig i ikea. Kan det ikke passe at jeg husker det var dig der havde en oplevelse med en i ikea?

Skrevet
Massagefyr skrev, for 3 timer siden:

Hej nem tøs.

God ide, men desværre ikke muligt lige foreløbig. :cry:

Ville ellers gerne have en session med dig i ikea. Kan det ikke passe at jeg husker det var dig der havde en oplevelse med en i ikea?

Jo  du  husker  rigtigt 

• 5 months later...
Skrevet
Nemtøs skrev, den 8/2/2019 at 19:17:

Kom  til  Jydeland  - jeg  synes  det er  frækt ligelænge  jeg/vi  ikke  genere  andre  med  legen 

Jeg tager gerne imod anbefalinger i det jyske. Har forespurgt hos flere, men indtil videre er det kun blevet til afslag. 

Skrevet
Tekla skrev, for 2 timer siden:

Jeg er frisk på det meste :)

Ja det er du

jeg husker på toilettet i toget, toilettet i et storcenter, børnehavens legeplads og det var altid mig som var mest genert. 

Du er bare så fantastisk

Skrevet
SpankingSub skrev, 1 time siden:

Ja det er du

jeg husker på toilettet i toget, toilettet i et storcenter, børnehavens legeplads og det var altid mig som var mest genert. 

Du er bare så fantastisk

Enig prøvede Tekla ved Ballerup Cykelbane, frækt som bare fanden :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.