Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have haft stor glæde af dette forum - mest for at blive advaret mod de dårlige oplevelser - syntes jeg det er på tide med et bidrag.

Jeg besøgte i går Frk. Frida, som kun træffes om fredagen i Valby.

Lad mig bare afsløre at det var en rigtig god oplevelse. Billederne på hendes meget professionelle hjemmeside er helt klart up to date. Frk. Frida har dog en tydelig Grønlandsk afstamning. Om alderen på de 21 passer skal jeg være lade være usagt, men hun har helt klart en dejlig stram lille krop så det sprøde lolita look hun reklamerer med passer sikkert.

Man modtager adresse og en instruks for at komme ind via SMS hvilket virker fint. Der er dog kun et venteværelse - småt men klar med lidt forfriskninger - og man kan ikke lade være med at tænke at der snart kommer andre, men det sker ikke lovede hun.

Jeg havde bestilt en halv time GFE og det fik jeg og mere til. Hun er kærlig, kælen og meget berøringsvenlig. Min krop blev nok lidt overvældet over hendes smukke krop og jeg måtte skyde kanonen af efter 15 min, men så stod den på hygge, kæleri, små kys over hele kroppen, hvilket gjorde at jeg efter 5 min. var kampklar igen og så stod den på runde 2. Pakken indeholdt alt hvad jeg forventede og lidt til. Efter et hurtigt bad og et kram til afgang var der gået 50 min fra jeg kom til jeg igen stod på gaden - vel egentlig meget godt når man tænkere på at jeg havde betalt for 30 min.

Jeg kommer helt klart igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have haft stor glæde af dette forum - mest for at blive advaret mod de dårlige oplevelser - syntes jeg det er på tide med et bidrag.

Jeg besøgte i går Frk. Frida, som kun træffes om fredagen i Valby.

Lad mig bare afsløre at det var en rigtig god oplevelse. Billederne på hendes meget professionelle hjemmeside er helt klart up to date. Frk. Frida har dog en tydelig Grønlandsk afstamning. Om alderen på de 21 passer skal jeg være lade være usagt, men hun har helt klart en dejlig stram lille krop så det sprøde lolita look hun reklamerer med passer sikkert.

Man modtager adresse og en instruks for at komme ind via SMS hvilket virker fint. Der er dog kun et venteværelse - småt men klar med lidt forfriskninger - og man kan ikke lade være med at tænke at der snart kommer andre, men det sker ikke lovede hun.

Jeg havde bestilt en halv time GFE og det fik jeg og mere til. Hun er kærlig, kælen og meget berøringsvenlig. Min krop blev nok lidt overvældet over hendes smukke krop og jeg måtte skyde kanonen af efter 15 min, men så stod den på hygge, kæleri, små kys over hele kroppen, hvilket gjorde at jeg efter 5 min. var kampklar igen og så stod den på runde 2. Pakken indeholdt alt hvad jeg forventede og lidt til. Efter et hurtigt bad og et kram til afgang var der gået 50 min fra jeg kom til jeg igen stod på gaden - vel egentlig meget godt når man tænkere på at jeg havde betalt for 30 min.

Jeg kommer helt klart igen.

vil give dig fuldstændig ret, denne pige er helt special har været der et par gange og er en man ikke lige glemmer. Man vender altid tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lige præcis sådan, hun er. :lol:

Hun er sidst i tyverne i den korte ende, hvilket vil sige 26-27 år eller deromkring.

Hils. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager hun imod græsk? :o

ja, hvis det lykkes dvs. du får de penge tilbage det koster ekstra hvis det ikke lykkes

Del dette indlæg


Link til indlæg

:?: Jeg er lidt forvirret over billederne på hjemmesiden. Er det ikke 2 forskellige piger?? de første billedserier er med en lidt fyldigere kvinde og barm, hvorimod de sidste er en meget slank kvinde. Hvem af dem er Frida??

Del dette indlæg


Link til indlæg

:?: Jeg er lidt forvirret over billederne på hjemmesiden. Er det ikke 2 forskellige piger?? de første billedserier er med en lidt fyldigere kvinde og barm, hvorimod de sidste er en meget slank kvinde. Hvem af dem er Frida??

Det er sammen pige, de 3 første billede serie er 1-2 måneder gamle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillader mig lige at stille samme spørgsmål om hun er blevet lidt større, eller fået lavet bryster, da jeg overvejer at besøge hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest -KbhStang-

Jeg tror ikke at hun har fået lavet noget som helst. Hun er fræk som en i H....... og virkelig dejlig. Virkelig kønt ansigt og fantastisk numse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for et års tid siden.

Må sige 21 år er hun altså ikke mere op i 30erne spinkel krop slappe patter men hun yder rigtig god service det kan Man ikke tage fra hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemlig. Det stemmer osse overens med, hvad jeg skrev her for godt halvandet år siden. :-P

 

Det er lige præcis sådan, hun er. :lol:

Hun er sidst i tyverne i den korte ende, hvilket vil sige 26-27 år eller deromkring.

Hils. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også besøgt Frk. Frida, én gang, og jeg er helt enig med Lem. Den krop tilhører ikke en kvinde i 20´erne, men desværre kan en rigtigt god make-up gøre underværker. Hun er godt oppe i 30´erne....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Frk. Frida, én gang, og jeg er helt enig med Lem. Den krop tilhører ikke en kvinde i 20´erne, men desværre kan en rigtigt god make-up gøre underværker. Hun er godt oppe i 30´erne....

Ahh stop nu lige!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker lige højt

 

Er det ikke fløjtende ligegyldigt hvor gammel hun er, hvis bare hun giver den ægte varer og I har fået en god oplevelse?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker lige højt

 

Er det ikke fløjtende ligegyldigt hvor gammel hun er, hvis bare hun giver den ægte varer og I har fået en god oplevelse?

 

Hvis der er en, mere end hvad man forventer i branchen, forskel på annonceret alder og reel alder så er det meget relevant. Det kan godt være det ikke er for nogen, men jeg vil tro at en del vil være skuffet hvis de kommer frem og finder ud af kvinden er væsentligt ældre. Så kan det godt være hun er super slank og hvad nu ellers, men mange ville nok være skuffet. 

 

Det psykologiske er en vigtig del af det at få en god oplevelse, for begge parter, og hvis det starter ud med at man føler sig bedraget af kvinden så kommer det til at præge hele oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker lige højt

Er det ikke fløjtende ligegyldigt hvor gammel hun er, hvis bare hun giver den ægte varer og I har fået en god oplevelse?

Kan ikke være mere enig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Hvis der er en, mere end hvad man forventer i branchen, forskel på annonceret alder og reel alder så er det meget relevant. Det kan godt være det ikke er for nogen, men jeg vil tro at en del vil være skuffet hvis de kommer frem og finder ud af kvinden er væsentligt ældre. Så kan det godt være hun er super slank og hvad nu ellers, men mange ville nok være skuffet. 

 

Det psykologiske er en vigtig del af det at få en god oplevelse, for begge parter, og hvis det starter ud med at man føler sig bedraget af kvinden så kommer det til at præge hele oplevelsen.

 

 

Det er mere reglen end undtagelsen at der lyves om alder. Det ville være rart, hvis man kunne stole på de oplysninger der blev givet, som man som regel også kan når det gælder højde, vægt og farve.

 

Når der så ofte lyves om alder, må det være fordi det har betydning for omsætningen. Klinikkerne kunne ændre på dette, hvis de blev enige om at der ikke må lyves om alderen, bortset fra et par år, hvilket kan have betydning for anonymiteten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mere reglen end undtagelsen at der lyves om alder. Det ville være rart, hvis man kunne stole på de oplysninger der blev givet, som man som regel også kan når det gælder højde, vægt og farve.

Når der så ofte lyves om alder, må det være fordi det har betydning for omsætningen. Klinikkerne kunne ændre på dette, hvis de blev enige om at der ikke må lyves om alderen, bortset fra et par år, hvilket kan have betydning for anonymiteten.

Mht. Frida er jeg overbevist om, at en aldersfastsætning af hende til godt oppe i 30'erne er temmelig meget skudt over målet. Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mere reglen end undtagelsen at der lyves om alder. 

 

Det er også derfor jeg skrev "mere end hvad man forventer i branchen". 

Redigeret af MrT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Under denne forudsætning:

 

 

Er det ikke fløjtende ligegyldigt hvor gammel hun er, hvis bare hun giver den ægte varer og I har fået en god oplevelse?

 

kan man jo ikke blive skuffet, da den forudsætning, Romantikeren her smider ind, skal medregnes, hvis man svarer på Romantikerens indlæg.

 

Hvis man derimod ikke har fået en god oplevelse, står sagen naturligvis anderledes.

 

I øvrigt kan det umuligt komme bag på en erfaren massageklinikkunde, at de fleste angiver lavere alder - hvor længe kan man blive ved med at føle sig snydt, når man ved dette og lige så godt kunne have kalkuleret med det i forvejen?

 

Nu er Frida tilfældigvis ikke langt oppe i 30'erne, men helt sidst i tyverne eller måske lige netop 30, som anført/antydet af mig selv og andre længere oppe ad strengen.

 

Men i alle de diskussioner om alder contra udseende, der kører alle steder og til alle tider er der ét scenarie, som jeg ikke mindes at have fået beskrevet: netop dét, hvor kvinden ser ældre ud, end hun er!

 

Det beskrives ofte, at kvinden er ældre end angivet i profilen/annoncen - men hvad nu, hvis aldersangivelsen er rigtig, men kvinden ser ældre ud, end hun er?? Hun kan for eksempel være mere eller mindre hærget eller "slidt" på grund af et hårdt liv.

 

Skal hun så lyve sig ældre for at tilfredsstille alle?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...