Hop til indhold

Recommended Posts

Dont go

 Billeder  passer ikke eller måske for år tilbage. Tarveligt sted. Blow var ok sex ringe. Kommer ikke igen

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jeg nu ikke enig, langt de fleste billeder, er helt klart af hende og taget i klinikken.

Klinikken er os ret ok for århus at være, de gange jeg har været der har det været rent og pænt.,

og man skal tage fodtøjet af i forgangen.

Soda giver en rigtig god service, både massage og det extra, taler rigtig godt engelsk nemt at føre en samtale med hende.

Så jeg kan klart anbefale hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jdawn skrev, for 58 minutter siden:

Der er jeg nu ikke enig, langt de fleste billeder, er helt klart af hende og taget i klinikken.

Klinikken er os ret ok for århus at være, de gange jeg har været der har det været rent og pænt.,

og man skal tage fodtøjet af i forgangen.

Soda giver en rigtig god service, både massage og det extra, taler rigtig godt engelsk nemt at føre en samtale med hende.

Så jeg kan klart anbefale hende.

 

Enig de fotos der ligger på annoncen nu er hendes. Dem der var med solbriller er nu pillet af og der så hun yngre ud.Dildoen lå også pakket ind i posen da jeg var der. Alt i hendes rum var bombet da jeg var der, hun havde hvilt sig. Jeps hun er let at tale med, men det ændre ikke ved at jeg var glad for at jeg kun valgte 15 min. Men rart at du har haft gode tider med hende. 

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ

Er lidt forvirret omkring hende Soda.

Er hende der reklamerer som thaipigen Soda fra Løgstør den samme som reklamerer med en søster Lilly ved Århus?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...