Guest Christina ssbbw Skrevet 15. Februar, 2019 Agetha skrev, for 1 minut siden: Jeg kan næsten ikke forstå hvem det efterhånden er. Men tror jeg har ret, det er min tidligere arbejdsklink i Valby som leger med mig. Inden jeg stoppede stod der noget på tavlen som en anden pige havde skrevet. Hun skrev, pas på Jan han kender alt til alle pigerne og min tanke var... Hvordan kan han vide ting om mig uden jeg nogensinde har haft ham som kunde? Han er urin kunde, det gør jeg mig ikke i. Han kender alt til meget fordi de taler højt. Det satme klamt. Og jeg vil endnu engang handle på Bjarne navnet. Det er misbrug af andres navne, det tillader jeg ikke. Sjovt du godt må nævne et navn, men andre ikke må. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 15. Februar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Sjovt du godt må nævne et navn, men andre ikke må. Synes du? Det må du tage med dem som bestemmer. Så sletter de vel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 15. Februar, 2019 (edited) Forkert tråd. Redigeret 15. Februar, 2019 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Marts, 2019 Borende X skrev, den 14.2.2019 at 17:52: Han burde måske fremover kaldes "ekkoet", nu når vi ikke må bruge hans rigtige (?) navn. PS: På foranledning – er B..... ikke et tabernavn på lige fod med Brian og Kevin? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. Marts, 2019 (edited) Borende X skrev, for 1 time siden: PS: På foranledning – er B..... ikke et tabernavn på lige fod med Brian og Kevin? Det var da godt du ikke tog Peter med i den generalisering, for det tror jeg der er rigtig mange herinde der hedder Men nu kender jeg tilfældigvis et par stykker der hedder Brian, og de klarer sig lige så godt som alle andre. Kevin har kæmpet sig vej til Formel 1, så det er vel heller ikke helt dårligt? Omvendt så har jeg hørt om både John, Søren, Kurt, Leif og Palle.....de skulle efter sigende være nogle rigtige klaphatte. Uden at generalisere selvfølgelig Redigeret 5. Marts, 2019 af Butch Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Marts, 2019 Butch skrev, for 7 minutter siden: Det var da godt du ikke tog Peter med i den generalisering, for det tror jeg der er rigtig mange herinde der hedder Men nu kender jeg tilfældigvis et par stykker der hedder Brian, og de klarer sig lige så godt som alle andre. Kevin har kæmpet sig vej til Formel 1, så det er vel heller ikke helt dårligt? Omvendt så har jeg hørt om både John, Søren, Kurt og Leif.......de skulle efter sigende være nogle rigtige klaphatte. Uden at generalisere selvfølgelig Det er da fint, at du har gode oplevelser med de navne. De begår sig måske bedre i Jylland end herovre? Jeg har desværre den modsatte oplevelse, især med Brian og Kevin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. Marts, 2019 Borende X skrev, for 18 minutter siden: Det er da fint, at du har gode oplevelser med de navne. De begår sig måske bedre i Jylland end herovre? Jeg har desværre den modsatte oplevelse, især med Brian og Kevin. Den Kevin jeg omtaler er fra Roskilde, men det er måske allerede for langt vestpå for dig? .......men fred være med det, den unævnelige er ihvertfald en skovl, uanset hvor i landet han end kommer fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 9. Marts, 2019 Borende X skrev, den 5/3/2019 at 12:56: PS: På foranledning – er B..... ikke et tabernavn på lige fod med Brian og Kevin? Tror du egentlig jeg er dum? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 9. Marts, 2019 Butch skrev, den 5/3/2019 at 14:28: Det var da godt du ikke tog Peter med i den generalisering, for det tror jeg der er rigtig mange herinde der hedder Men nu kender jeg tilfældigvis et par stykker der hedder Brian, og de klarer sig lige så godt som alle andre. Kevin har kæmpet sig vej til Formel 1, så det er vel heller ikke helt dårligt? Omvendt så har jeg hørt om både John, Søren, Kurt, Leif og Palle.....de skulle efter sigende være nogle rigtige klaphatte. Uden at generalisere selvfølgelig Jeg tror også der rigtig mange som vil overraskes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg