Hop til indhold
Veninden

Trusler

Recommended Posts

Agetha skrev, 1 time siden:

Mit lange svar til dig er,  du skal overveje din sammensætning af bogstaver i sjappet. 

Du kunne jo i dine egne overvejelser konsultere en ordbog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Borende X skrev, Lige nu:

Du kunne jo i dine egne overvejelser konsultere en ordbog.

Jeg behøver ikke en ordbog for snesjap. Sne drysser fra himlen og sjap er en våd tilstand, men sammensætningen er yderst sjældent begivenhed som ikke er nævnt i ordbogen da din stavelsesform er fremmed og derfor ikke findes i den stavelse. 

Jeg påpeger bare.... Dit ord måske kan findes i chikaneordbogen. Med fuld bevidsthed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 1 minut siden:

Jeg behøver ikke en ordbog for snesjap. Sne drysser fra himlen og sjap er en våd tilstand, men sammensætningen er yderst sjældent begivenhed som ikke er nævnt i ordbogen da din stavelsesform er fremmed og derfor ikke findes i den stavelse. 

Jeg påpeger bare.... Dit ord måske kan findes i chikaneordbogen. Med fuld bevidsthed. 

Køb dig en anden ordbog. Din er ikke meget bevendt

sne.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Køb dig en anden ordbog. Din er ikke meget bevendt

sne.png

Men det gav igen sammenhæng i den tråd. HVORFOR, følte du et behov for at nævne snesjap under en tråd om trusler? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Agetha skrev, Lige nu:

Men det gav igen sammenhæng i den tråd. HVORFOR, følte du et behov for at nævne snesjap under en tråd om trusler? 

Vedkommende skriver bla fra email adresser med Borende x's navn i. Tror du det er ham siden du begynder at skrive til ham? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Vedkommende skriver bla fra email adresser med Borende x's navn i. Tror du det er ham siden du begynder at skrive til ham? 

Nej for guds skyld ikke. Men jeg føler han altid har været efter mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld jeg blander mig men er det ikke ligegyldigt hvorfor der er skrevet snesjap, jeres diskussion har ikke noget at gøre i denne tråd tag den privat hvis det er så vigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Mulledyr skrev, for 2 minutter siden:

Undskyld jeg blander mig men er det ikke ligegyldigt hvorfor der er skrevet snesjap, jeres diskussion har ikke noget at gøre i denne tråd tag den privat hvis det er så vigtigt.

Det er faktisk temmelig vigtigt. 

Men tak mulddyr for at gøre mig opmærksom på vigtigheden af emnets kerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, Lige nu:

Det er faktisk temmelig vigtigt. 

Men tak mulddyr for at gøre mig opmærksom på vigtigheden af emnets kerne. 

Jeg mener mulledyr og ikke mulddyr,. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han skal bare ignoreres for fulde gardiner... Man må aldrig begynde at svare ham.... Jeg har ham i min spam mappe med hans super intelligente sætning: Klamme fede møgluder hver 2 dag.... dog har jeg ikke hørt fra ham siden sidste søndag... gad vide om der er sket noget alvorligt...? :P   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 34 minutter siden:

Han skal bare ignoreres for fulde gardiner... Man må aldrig begynde at svare ham.... Jeg har ham i min spam mappe med hans super intelligente sætning: Klamme fede møgluder hver 2 dag.... dog har jeg ikke hørt fra ham siden sidste søndag... gad vide om der er sket noget alvorligt...? :P   

Han burde måske fremover kaldes "ekkoet", nu når vi ikke må bruge hans rigtige (?) navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han læser i hvert fald med herinde stadigvæk- har lige fået mail fra ham igen- så nu behøver jeg ikke bekymre mig om- om der er sket noget alvorligt- det er der ikke, han lever i bedste velgående....:roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 4 minutter siden:

Han læser i hvert fald med herinde stadigvæk- har lige fået mail fra ham igen- så nu behøver jeg ikke bekymre mig om- om der er sket noget alvorligt- det er der ikke, han lever i bedste velgående....:roll:

Desværre, kunne man næsten fristes til at sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Frodige Misser skrev, for 7 minutter siden:

Han kører skiftevis på os i perioder. Så er han meget fikseret på den ene, og så er det næste. Men du er helt sikker på at høre fra ham når du skriver i en tråd der handler om ham. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 2 minutter siden:

Ss jeps- han har som sagt allerede henvendt sig- han er i spam mappen som altid og der bliver han liggende...;) 

Et gammelt ord siger jo, at "man ligger, som man har redt" :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha

Hvem er han, og hvorfor kan der ikke sættes en stopper for hans opførsel? 

Det undrer mig faktisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
People Pleaseren skrev, for 44 minutter siden:

Er Agetha og Bjarne samme person? :D

Helt ærlig. Hvad vil du opnå med det? 

Det er lige præcis hvad der kan få mit temperament op. Er det overhovedet tilladt du misbruger et navn som Bjarne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 3 minutter siden:

Helt ærlig. Hvad vil du opnå med det? 

Det er lige præcis hvad der kan få mit temperament op. Er det overhovedet tilladt du misbruger et navn som Bjarne. 

Du skal være klar over jeg ikke accepterer dit billige forsøg på at overskride datalovgivningen. 

Men læs næste tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@People Pleaseren Jeg tænkte du ikke havde ret indtil jeg så dette:

Agetha skrev, for 8 minutter siden:

Du skal være klar over jeg ikke accepterer dit billige forsøg på at overskride datalovgivningen. 

Men læs næste tråd. 

Nu tænker jeg pludselig at du måske har ret? Han er jo den eneste der har travlt med den lovgivning. :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

@People Pleaseren Jeg tænkte du ikke havde ret indtil jeg så dette:

Nu tænker jeg pludselig at du måske har ret? Han er jo den eneste der har travlt med den lovgivning. :blink:

Jeg kan næsten ikke forstå hvem det efterhånden er. Men tror jeg har ret,  det er min tidligere arbejdsklink i Valby som leger med mig. Inden jeg stoppede stod der noget på tavlen som en anden pige havde skrevet. 

Hun skrev, pas på Jan han kender alt til alle pigerne og min tanke var... Hvordan kan han vide ting om mig uden jeg nogensinde har haft ham som kunde? 

Han er urin kunde, det gør jeg mig ikke i. Han kender alt til meget fordi de taler højt. Det satme klamt. 

Og jeg vil endnu engang handle på Bjarne navnet. Det er misbrug af andres navne, det tillader jeg ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...