Hop til indhold
LilleSkutt

Tillæg for tungekys m.m. på klinikkerne?

Recommended Posts

Citygirls har fået en ny hjemmeside og også en ny prisliste. Det som i mine øjne stikker ud er det nye tillæg på 100 kr for tungekys:

https://www.citygirls.dk/price.php

1/2 time med flere udløsninger 1100.00
1/2 time blid sex ægte kæreste oplevelse med tungekys 1200.00

Desuden regnes "dirty talk" hos Citygirls som en avancered sexleg og pigerne tager nu 100 kr ekstra for det.

I alle de år som jeg har besøgt danske piger på klinikkerne har de piger der kysser altid gjort det uden ekstra tillæg og har man under akten haft lyst til at snakke lidt frækt med pigen har det altid været gratis. Jeg tilhører dem der gerne betaler lidt ekstra for at være sammen med en dansk pige, men hvis det nu bliver mere af den "europæiske" prismodel med ekstra tillæg for alt mulig også på klinikkerne synes jeg faktisk at en del af forskellen mellem at besøge en dansk og en udenlandsk pige forsvinder.

Jeg ved jo ikke om denne nye prismodel er et fænomen isoleret til Citygirls eller en begyndende generel tendens i branchen. Hvordan ser det egentlig ud med pristillæg på bordellerne i København? Er der danske piger eller klinikker i KBH som nu tager ekstra tillæg for kys og andre ydelser der tidligere plejede at indgå i hele og halve timer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe du kun ser citigirls lave denne ændring skal du nok ikke tage det som du gør. Jeg kommer aldrig til at tage ekstra for kys, sådan er det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit indtryk, at de efterhånden få velrenommerede der er tilbage er presset, så det er næppe en god idé at forsøge at optimere indtjeningen med at indføre diverse tillæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det er mit indtryk, at de efterhånden få velrenommerede klinikker der er tilbage er presset, så det er næppe en god idé at forsøge at optimere indtjeningen med at indføre diverse tillæg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lottelust

Jeg ville som mand stå helt af hvis jeg skulle betale for så små ekstraydelser. Seriøst, i min verden er det da en del af min service, selvfølgelig. Ligesom jeg også smiler, nusser, driller lidt, kysser hist og her osv. for at give kunden en dejlig oplevelse. Det må da være totalt turn off at skulle ligge og tænke på alle de regler der er. Måske er det dårlig stil at disse ens kollegers koncept, men det er for langt ude at skulle betale for kys og dirty talk. Hvis pigen ikke har lyst til det, er det jo fair nok, men så kan hun bare skrive det, men det er jo ikke det det drejer sig om når hun gerne vil for 100 bobs ekstra..... Men som kunde kan man jo bare vælge dem fra og andre til i stedet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lottelust skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ville som mand stå helt af hvis jeg skulle betale for så små ekstraydelser. Seriøst, i min verden er det da en del af min service, selvfølgelig. Ligesom jeg også smiler, nusser, driller lidt, kysser hist og her osv. for at give kunden en dejlig oplevelse. Det må da være totalt turn off at skulle ligge og tænke på alle de regler der er. Måske er det dårlig stil at disse ens kollegers koncept, men det er for langt ude at skulle betale for kys og dirty talk. Hvis pigen ikke har lyst til det, er det jo fair nok, men så kan hun bare skrive det, men det er jo ikke det det drejer sig om når hun gerne vil for 100 bobs ekstra..... Men som kunde kan man jo bare vælge dem fra og andre til i stedet ;)

For nogle måneder siden var jeg udsat for en pige som sagde " Det koster 200 kr" lige da jeg satte tungen ( bred, våd og blød) på hendes ydre skamlæber. Jeg visnede totalt. Det var lidt som at være 1 minut fra at voldtage hende, følte jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Måske det næst blive .de vel have penge for .at i det hele taget .at smide tøjet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

For nogle måneder siden var jeg udsat for en pige som sagde " Det koster 200 kr" lige da jeg satte tungen ( bred, våd og blød) på hendes ydre skamlæber. Jeg visnede totalt. Det var lidt som at være 1 minut fra at voldtage hende, følte jeg. 

Tja.... det eneste hun får ud af det, er nok bare at hendes kunder ikke kommer igen.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Tja.... det eneste hun får ud af det, er nok bare at hendes kunder ikke kommer igen.  :)

Jep. Hun var ellers en lækker lille fisk med et godt humør og sødt smil - som ikke måtte kysses før der var lagt lidt sedler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

For nogle måneder siden var jeg udsat for en pige som sagde " Det koster 200 kr" lige da jeg satte tungen ( bred, våd og blød) på hendes ydre skamlæber. Jeg visnede totalt. Det var lidt som at være 1 minut fra at voldtage hende, følte jeg. 

Seriøst ? 

Jeg er jo en af dem som mener at alle de tillæg er ‘gene tillæg’.... 

I min verden er tiden det man betaler for - Om jeg så skal stå på eet ben og gale som en høne, så er prisen den samme. 

Dog har jeg tillægs pris på 250.000kr for græsk til mig, der er endnu ikke nogen som har ønsket det....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 20 minutter siden:

Seriøst ? 

Jeg er jo en af dem som mener at alle de tillæg er ‘gene tillæg’.... 

I min verden er tiden det man betaler for - Om jeg så skal stå på eet ben og gale som en høne, så er prisen den samme. 

Dog har jeg tillægs pris på 250.000kr for græsk til mig, der er endnu ikke nogen som har ønsket det....:D

Hva' f...... ville du gøre hvis en pludselig tilbød ½ mil. for det :-) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun snakke for mig selv, men står der i en annonce under ekstra, kys 100 kr så er jeg den der er videre... den som Trine skriver med græsk er jeg helt med på koster ekstra... 

God weekend derude :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 25 minutter siden:

Seriøst ? 

Jeg er jo en af dem som mener at alle de tillæg er ‘gene tillæg’.... 

I min verden er tiden det man betaler for - Om jeg så skal stå på eet ben og gale som en høne, så er prisen den samme. 

Dog har jeg tillægs pris på 250.000kr for græsk til mig, der er endnu ikke nogen som har ønsket det....:D

Øh, Trine, kan vi ikke snakke om det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 35 minutter siden:

Seriøst ? 

Jeg er jo en af dem som mener at alle de tillæg er ‘gene tillæg’.... 

I min verden er tiden det man betaler for - Om jeg så skal stå på eet ben og gale som en høne, så er prisen den samme. 

Dog har jeg tillægs pris på 250.000kr for græsk til mig, der er endnu ikke nogen som har ønsket det....:D

Jeg nupper den med hønen, men først efter vi har naldet. Tror simpelthen ikke jeg kan præstere noget som helst bagefter. 

 

Græsk til dig? Jeg tror også jeg køber det med. Har lige købt en lottokupon, så pengene skulle være der på søndag. :mrgreen: 

Begynd du bare at øve dig på at modtage et lille prik i nummi. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen

Det kan vel også kalde en 'gene' at skulle kysse en grimling som f.eks. mig :D Når det er sagt, ville jeg sige pænt nej tak, hvis det så kunne fikses med et par sedler mere. Så er lysten da helt væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme, at jeg er meget på linje med @TrineTease med hensyn til priserne. Hvis jeg fx vælger en time med alt blidt og behageligt til fx 2.000 så må kys være inkluderet i prisen, hvis hun har det på menuen, selvfølgelig. Det er ikke alle glædespiger jeg har besøgt, der har kysset mig. Hvilket også er helt fint med mig. Hvis hun ikke ønsker at kysse, eller ikke har følt den rette kemi med mig, det er helt OK. Men jeg synes ikke det er i orden at et tantekys skulle koste måske 100 kr. mere og et tungekys 200 oven i de 2.000.

Jeg er selvfølgelig klar over, at græsk afslutning til hende har en merpris. Om jeg ville give 250.000 for det er nok tvivlsomt. Mine lottokuponer giver sjældent mere end 60 kr. i gevinst. Så der skal godt nok mange kuponer til før græsk kunne komme på tale ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 4 timer siden:

Måske det næst blive .de vel have penge for .at i det hele taget .at smide tøjet 

Ja, hos visse piger ligner udviklen den, vi ser inden for luftfarten: Tillæg for bagage, tillæg for et sæde, ekstra tillæg hvis det er med benplads, tillæg for at gå på toilettet o.s.v.

Dette er karakteristika for et lavprisselskab – og de har åbenbart fundet nedslag i også mere jordnære brancher.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Seriøst ? 

Jeg er jo en af dem som mener at alle de tillæg er ‘gene tillæg’.... 

I min verden er tiden det man betaler for - Om jeg så skal stå på eet ben og gale som en høne, så er prisen den samme. 

Dog har jeg tillægs pris på 250.000kr for græsk til mig, der er endnu ikke nogen som har ønsket det....:D

Trine,

hvis jeg vinder i lotto i aften, så kan du godt begynde at varme op :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Jeg nupper den med hønen, men først efter vi har naldet. Tror simpelthen ikke jeg kan præstere noget som helst bagefter. 

 

Græsk til dig? Jeg tror også jeg køber det med. Har lige købt en lottokupon, så pengene skulle være der på søndag. :mrgreen: 

Begynd du bare at øve dig på at modtage et lille prik i nummi. ;)

Prik og prik.... Kykkeli kyyyyyy siger jeg bare, måske du vil ende med at finde det så sjovt at du vil glemme alt om min numse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

.... Om jeg så skal stå på eet ben og gale som en høne  ....

Dén lavede du altså sidst :P. Hvad mon du finder på næste gang :D:wub:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Master Bator skrev, den 8/2/2019 at 18:15:

Trine,

hvis jeg vinder i lotto i aften, så kan du godt begynde at varme op :mrgreen:

 

@Trinetease,

...........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.....der var sgu ikke rigtig bid denne gang.

Men overvejer et kviklån i stedet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

@Master Bator Ååååh Av :lol::D

Jeg tror egentlig at jeg hellere vil besøge dig 125 gange for de penge i stedet :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...