Hop til indhold
Guest Eron

Trekant med Tina og Nadia - Wahoooooooo

Recommended Posts

Guest Eron

Så at jeg lidt misvisende havde fået sat denne anmeldelse under Thai listen, den høre klart mere hjemme her, selvom sidste del omhandler ren massage, Mennnn

Havde snakket med Tina om en trekant med veninden Nadia der også er i huset. Havde set hende før, og vidste at hun selvfølgelig ikke var så babeagtig og så ung som Tina, men hey, når Tina var med, kunne det på ingen måde gå galt. Og wow – det er nok den bedste trekant jeg har prøvet. Snakkede først med Tina om hvad jeg gerne ville have, og derefter kaldte hun på Nadia.

Nadia er super petit og, hmmm vel 45 år gammel? – super svært at kende alderen på Thai, og spurgte ikke. Ønskede noget massage til at varme op på, men da jeg ønskede at ligge på ryggen, gik det hurtigt over i ren sex. Fik skiftevis blow og kys af begge piger, og må altså sige at Nadi både kysser og giver et meget gedigent blow, også au naturel. Fuck hvor var det vildt, og Tina kommenterede selvfølgelig på, at jeg var så meget oppe at ringe, som jeg ikke er på samme måde, når det bare er hende – for fanden – kysse så inderligt og dybt med Tina, samtidig med at man vender tilbage til Nadias hoved der bare giver blow, og holder om hendes hoved med begge hende og mundknepper hende..... for derefter at kysse inderligt, frækt, lidt mindre dybt, men stadig pirrende med Nadia og så bare opleve at Tina arbejder dybt dybt med munden, uden at bede hende om det – det bliver ikke meget vildere, dybt stimulerende.

Så blev jeg reddet af Nadia, og faktisk under hele seancen, var hun meget indlevende, og syntes at nyde det – og også et super skønt ridt af hende, mens jeg snavede med Tina – tog også Nadia  lidt solo, mens Tina smilende så undersøgende på

– Og så skulle det være, ville have Tina til at ridde mig og kysse med Nadia – og det var altså kun alt for meget og vel end 30 min inde i seancen – jeg kom for fulde gardiner, og det var en meget lang en af slagsen. Ahhhh

Derefter havde vi aftalt at jeg skulle have massage af Nadia, da jeg ikke havde prøvet hendes massage. Og jeg må sige at hun er lige så god som Tina til massage og gør det dejligt vedkommende og middelhårdt.

Jeg kan klart godt bruge denne super stimulering igen, med begge pigerne – men Nadia kunne jeg også godt besøge alene at tage – og der er ikke nogle der holder mig fra Tina solo igen, hun er dronningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Miller's Crossing skrev, for 7 minutter siden:

Hov - du glemte da jeres planer om firkant med Hunter;)

Den står på @Hunting for beaver's regning - det er ikke min ide - og vi har jo ikke været der endnu - hverken med en Tina trekant eller 4 some med Nadia og Tina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
selberdo skrev, for 23 minutter siden:

Hvad giver du for sådan en tur?

de tager 1200 for 30 min og 1800 for en time i himmelen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...