Hunting for beaver 4208 Skrevet 8. Februar, 2019 Godmorgen Chef,,, jeg er desværre syg Idag,, kan jeg ikke arbejde hjemmefra Nej Hunter din tosse,, du er jo udekørende sælger,, du skal være hos din 1. Kunde her kl 9,, og du har bare at møde op du,,, ellers blir du fyret Nåh ja det havde jeg lige glemt,, undskylder meget chef., er der om 10 min. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 8. Februar, 2019 God arbejdslyst og god weekend. Her er lidt inspiration til næste gang, arbejdsulysten kommer over dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 8. Februar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 57 minutter siden: Godmorgen Chef,,, jeg er desværre syg Idag,, kan jeg ikke arbejde hjemmefra Nej Hunter din tosse,, du er jo udekørende sælger,, du skal være hos din 1. Kunde her kl 9,, og du har bare at møde op du,,, ellers blir du fyret Nåh ja det havde jeg lige glemt,, undskylder meget chef., er der om 10 min. Du hedder tilfældigvis ikke Chris vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 8. Februar, 2019 Hej Hunting Hvordan skulle du kunne komme hen til din bil, når nogen har stillet et ti meter højt ringbind op foran hoveddøren? Tror du ikke den kunne virke? Niels 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 8. Februar, 2019 Maxi90 skrev, for 1 time siden: Du hedder tilfældigvis ikke Chris vel? Er der ikke lidt Chris i os allezummen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 8. Februar, 2019 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: Er der ikke lidt Chris i os allezummen Jo, bestemt! Jeg kan ikke huske sidst jeg kom til tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 8. Februar, 2019 Arbejde er stærkt opreklameret, de kunne bare sende pengene Så vil jeg besøge min favorit GP hver eneste dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 8. Februar, 2019 serveU skrev, for 3 timer siden: Arbejde er stærkt opreklameret, de kunne bare sende pengene Så vil jeg besøge min favorit GP hver eneste dag Jeg synes også at mit arbejde tager alt for meget af min fritid,, alle 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 8. Februar, 2019 Chef - Min bil er sneet inde . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 8. Februar, 2019 Er det ikke noget med at hvis man skal lyve over for chefen, så skal den være så langt ude, at han ikke har et valg, end at tro på den. Tror nok der var en bog omkring lige præcis det. Kan ikke huske hva' den hed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 8. Februar, 2019 an2n skrev, for 40 minutter siden: Chef - Min bil er sneet inde . . . He he, det oplevede Victor Borge også. Desværre var hans kone sneet inde i bilen - sammen med hans bror 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 9. Februar, 2019 Godmorgen Chef,, jeg er ikke syg Idag og parat til at besøge min første kunde her kl 9,, "chefen",,,hvad fanden har du nu gang i Hunter, var du ikke på de besøg i går??? Nej desværre ikke der kom noget meget mærkeligt i vejen chef,, jeg blev pludselig syg chef jeg kunne intet se eller høre, og de hele sortnede for mig,desuden ar min bil sneet inde, først troede jeg at det kun var 20 cm., sne men efter jeg var ude og måle var det 2 meter,desuden skete der en helt masse andet underligt, derfor nåede jeg dem ikke så tænkte bare at de nok ikke opdagede at jeg først ville komme nu Idag, ok chef,, Jeg kan være der nu om 1 min chef,,, "Hunter din tosse det er jo lørdag Idag og alle dine kunder har lukket,," Ja ok chef,, ingen problemer jeg venter bare til imorgen samme tid Hej Hej chef 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg