Hop til indhold
vexxer

Sara colombia

Recommended Posts

Sara

https://annoncelight.dk/showad/252059

Jeg var på besøg til en hurtig hos sara og som beskrevet under efterlysninger så er det en model-flot pige som møder en. Bryster og balder er hjulpet lidt på vej, men det er absolut ikke noget som skader i hendes tilfælde for det er rigtigt flot lavet. 

Om selve akten kan jeg sige så meget at jeg var ved at komme få sekunder efter hun havde sat sig på pikken. Hun er lidt kold af væsen men hendes fantastiske krop vejer det fuldstændigt op, og hun ryger ind på en top 10 af piger, som jeg har været sammen med.

Jeg betalte jo også et ret lavt beløb så forventede ikke at få prima behandling.

Redigeret af vexxer
Mangl bogstav samt hvilket land pigen er fra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Goddav Hr. vexxer

Fint men lidt kort beskrivelse,,,

Ligner hun sine billeder ?

Hun ser noget maskulin ud ,,,no offence

Men er godt skåret,,og hvis hun ridder min pik ville jeg sgu også komme alt for hurtigt,især hvis hun kan finde ud af at bruge underlivet rigtigt,,,

Ville du besøge hende igen ?

Det kunne jo være at hun tør lidt op for dig næste gang,,,;)

venligst Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende tidligere på ugen, og jeg synes bestemt, at hun ligner billederne. Meget flot pige. Jeg synes dog ikke, at hun virkede kold af væsen. Meget lattermild, men der er klart en sprogbarriere, man lige skal være opmærksom på. Det er et meget begrænset engelsk hun mestrer. 

Jeg havde en god oplevelse, og sandsynligheden for at jeg besøger hende igen er høj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ligner på billederne og jeg kan ikle forestille mig at man bliver skuffet.

Jeg tror helt sikkert hun ville tø op og jeg var også bare ude efter en hurtig omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også besøgt Sara i Odense.

Fantastisk bagdel, helt sikkert - jeg tror I har ret i at den er hjulpet på vej, men for pokker det er godt lavet. Den er rund og fast og megafræk, og slet ikke stor på den kedelige måde. 

Når det er sagt, så er bagdelen også hendes største fordel. Brysterne er også lavet, men ikke til samme standard og der er lidt mærker efter arbejdet også. Hendes hud er lysere end på billederne, som jeg bestemt ikke tror er hendes egne. Hendes ansigt i virkeligheden var mere almindeligt sødt end modelsmukt, og hun havde bøjle på tænderne - det generede mig nu ikke spor, og jeg var som sådan godt tilfreds bagefter: Jeg fik 15 min til 600 med dansk og fransk begge veje og endte med en orgasme i en doggy med udsigt til den fantastiske bagdel, som hun twerkede med mens jeg tog hende bagfra. Dét var godt! Jeg vil heller ikke sige, at hun virkede kølig, men hun er da tydeligvis professionel.

Der var dog lidt rod med bookingen, som endte med at blive 45 minutter senere end oprindeligt aftale, og det er normalt jo ikke så smart. Men hun er åbenbart en populær pige.

Min anmeldelse dermed, at Sara kan nogle ting - den der bagdel i en doggy er værd at prøve. Men hvis man tror at man får den fulde Playboysmukke model på billederne, så vil jeg nu alligevel mene, at man vil blive skuffet. Mindre kan dog også gøre det. 

Kommer jeg igen? Næppe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...