Hop til indhold
Hedonis

Sweetdeal hos Yupa

Recommended Posts

Jeg har set at man kan købe en Sweetdeal time for 249 kr hos Yupa massage i Nørre Allé. Hvad er chancen for at man får tilbudt mere når det går den vej? Spørgsmålet har vist været oppe før i forbindelse med Sky Massage. Noget andet er, at der skiltes med normalpriser på 500 kr for en times massage. Det gør Sky også, men prisen er en anden når man kommer indenfor døren. Det er måske et dække for de kunder der ikke efterspørger andet end massage?

www.yupa-massage.dk

Redigeret af Hedonis
Link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det vil jo være en lidt speciel situation at skulle forhandle en pris for ekstra når man allerede har betalt "halv" pris for massagen. Skal hun så have 100 kr ekstra for hj når massagen egentlig koster 500 eller 350 ekstra i forhold til det reelt betalte (og massage plus hj sættes til 600).

Alene for erfaringen tror jeg at det bliver et køb fra mig. Så får vi se.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, den 8/2/2019 at 15:23:

De snyder med førpriser ligesom Elgifanten og Bilka. :)

De snyder da ikke en tøddel.  På hjemmesiden står prisen til 500 kr.  Sweetdeal tilbudet er på 250 kr. Det er som annonceret; en besparelse på 50%!  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 9/2/2019 at 11:01:

Men det vil jo være en lidt speciel situation at skulle forhandle en pris for ekstra når man allerede har betalt "halv" pris for massagen. Skal hun så have 100 kr ekstra for hj når massagen egentlig koster 500 eller 350 ekstra i forhold til det reelt betalte (og massage plus hj sættes til 600).

Alene for erfaringen tror jeg at det bliver et køb fra mig. Så får vi se.

 

Hej,

håber at høre nærmere bagefter!

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, den 10/2/2019 at 07:55:

Hej,

håber at høre nærmere bagefter!

NN

Er foreløbig nået til at købe dealen. Det bliver i næste uge - eller senere - afhængigt af hvor travlt der bliver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 16 timer siden:

Er foreløbig nået til at købe dealen. Det bliver i næste uge - eller senere - afhængigt af hvor travlt der bliver.

Synes det er meget modigt. Held og lykke med det! Hvor ofte læser man ikke om snyd med deals mm generelt? Og hvor ofte læser man her da ikke om snyd med det der ydes i forhold til, hvad der er aftalt osv? ;) Nu kender jeg selvfølgelig ikke pågældende sted. Men jeg får lige lyst til at gentage: held og lykke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gymnasielæreren skrev, den 21.2.2019 at 07:31:

Har du mon været forbi?

Ja. Det gik næsten som forventet. Faktisk rigtig god og grundig massage som først blev fræk hen mod slutningen, men på en noget anderledes indirekte måde. Jeg smed underbukserne fra starten og hun masserede undervejs også grundigt over ballerne. Det sker vist ikke så tit hvis der kun gives kropsmassage. På bagsiden af lårene var der nogle strøg tæt på men ikke nødvendigvis med tydeligt signal. Først da jeg lå på ryggen masserede hun fra ansigtet og ned over maven og til sidst med begge hænder frem og tilbage på stykket under navlen mens et håndklæde var lagt over mig. Hun flyttede lidt på det flere gange mens hun spurgte: OK? 

Jeg havde jo betalt 249,- kr. og slap så med noget ekstra. Var der 1½ time og massagen var god. Det sidste... tja, gennemsnitligt (hj) - men opspillet og hvordan aftalen kom i stand var i sig selv pirrende. Jeg blev lovet en fast pris for det hele i fremtiden, som virker rimelig i forhold til hvordan niveauet ellers er i byen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...