Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/245220

Må tilslutte mig koret af folk, der har haft en positiv oplevelse hos Sweet Sophie. Fantastiske bryster og samtidig en stram røv. 

Autentisk oplevelse med masser af dejlige kæreste kys og det var præcis som om, at det var en pige, jeg havde mødt i byen og som reelt var interesseret i mig.

Hilsen the guy with the broken arm

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrianF skrev, for 5 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/245220

Må tilslutte mig koret af folk, der har haft en positiv oplevelse hos Sweet Sophie. Fantastiske bryster og samtidig en stram røv. 

Autentisk oplevelse med masser af dejlige kæreste kys og det var præcis som om, at det var en pige, jeg havde mødt i byen og som reelt var interesseret i mig.

Hilsen the guy with the broken arm

Hello hello <3 thank you darling! Get well soon with your hand :*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig... havde mit første besøg hos hende her idag... og en bedre start på en lørdag kan man næppe få. Og resten af dagen var med et stort smil på læben selvom det var en regn våd dag i Aalborg. Så jeg skal bestemt forbi skønheden engang når jeg er i Aalborg igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak kære brødre, har lige været forbi Sweet Sophie og sikken en dejlig oplevelse. 

Blev modtaget af Miss Sunshine i det frækkeste outfit, tog et hurtigt bad og blev forført rundt i lejligheden, med dans, små kys, tøjet røg af og vi forsatte vores opgaver i en stor behagelig seng...

Vil ikke trætte jer med detaljerne, men det jeg havde læst på eroguide.dk levede til fulde op til mine høje forventninger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 5 timer siden:

Tak kære brødre, har lige været forbi Sweet Sophie og sikken en dejlig oplevelse. 

Blev modtaget af Miss Sunshine i det frækkeste outfit, tog et hurtigt bad og blev forført rundt i lejligheden, med dans, små kys, tøjet røg af og vi forsatte vores opgaver i en stor behagelig seng...

Vil ikke trætte jer med detaljerne, men det jeg havde læst på eroguide.dk levede til fulde op til mine høje forventninger :)

Tilbyder hun ikke dybe tungekys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 1 time siden:

Tilbyder hun ikke dybe tungekys

Jo det gør hun :P hun er fantastisk til at kysse. Det er virkelig som at kysse med en kæreste

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 9 timer siden:

Tilbyder hun ikke dybe tungekys

Den ville være nogle af de gode trættende detaljer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...