Hop til indhold
tugwell

Et besøg hos Sandra - Sexyclub

Recommended Posts

Jeg besøgte Sandra for et par dage siden. Hun er ganske sød og har nogle virkelig lange ben og hun er kort håret. Begge dele er jeg ret begejstret for. Det er ikke så tid man støder på det.  En flot krop med faste ungpige bryster. De sidder Fa.... godt må jeg sige. Selve sex delen var jeg ikke sådan rigtig imponeret over. Måske hun stadig er så ny så hun er genert, måske vi bare ikke havde top kemi. Ved det ikke. Men alt i alt synes jeg det en god oplevelse alligevel. 

En detalje. Hun er ryger. Ikke at hun stinker kraftigt af røg men kunne lige ane den der lidt bedske lugt af tobak. 

Kommer jeg igen? Tjah. Det ved man aldrig. Jeg vil ihvertfald på ingen måde afvise det. 

http://sexyclub.dk/girls/sandra4/index.php

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Sandra hos Sexyclub nogle gange nu, og synes at hun er vild fræk. Tror ikke det er så ofte, at man møder en 21 årig meget høj, slank dansk ungpige med kort hår og et kønt ansigt på et bordel. At hun tilmed virker til at være nymfoman og ret så liderlig, så kan det vist kun blive godt. Hun har endda fortalt, at hun sagtens kan gå liderlig hjem fra en vagt, fordi hun ikke har fået nok! :P Samtidig sagde hun, at hun nok var der mere for sex end for penge! Svært at tro men hun virker ægte liderlig. Det er sjældent, at det er så tydeligt.

Jeg besøgte hende først gang, da hun vist kun lige havde været GP i 2 uger. Det kunne man godt mærke i forhold til seneste gang, hvor hun virkede mere rutineret. Der er positive ved begge dele. Det var ret spændende at være sammen med en, der virker lidt uskyldig men samtidig var sexdelen bedst den seneste gang.

Kan kun give hende mine anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...