Hop til indhold

Recommended Posts

På trods af at mine bitcoins er historisk lave så tog jeg lige chancen og ja besøgte Nina igen i dag,,,kunne ikke lige få hende ud af mit hovedet efter jeg besøgte hende tidligt i det nye år i Kalvehave.

Normalt er jeg jo typen som helst kun besøger den samme pige 1 gang da jeg hellere vil kysse nogle forskellige frøer,før jeg bliver låst fast i et nyt forhold igen,,,,

Fra vores sidste møde lovede Nina at hun ville returnere midt i jan.,,men det blev altså først idag at vores lille møde kom i hus. 

Via mit job så fik jeg planlagt det sådan at bilen godt lige kunne svinge forbi hende ...;),,,et såkaldt svinkeærinde

Hun er nu at finde lidt uden for Næstved i et lille hus på en alm befærdet hovedvej,,ok diskret dog er det nok klart nemmest at ankomme i bil da det lidt er ude på Lars tyndskids marker,,,Ok bilen holder lidt til offentlig skue,men det rører ikke mig.Huset pænt og rent med fint badeværelse.

Havde på forhånd aftalt at vi skulle hygge os i min 1 time.

Da jeg ankommer så står Nina der og venter med stort smil ,,rigtig dejlig modtagelse og vores gensyns glæde er rigtig stor ligesom om at vores sidste besøg kun var for få dage siden,,

Jeg havde faktisk helt glemt hvordan hun ser ud.Hun er i mine øjne rigtig køn stadigvæk.Hun har kort hår lys til mellemblond.Hun har været en tur forbi solarium og det passer rigtig fint til hende.Hun er slank ca 170 cm. høj nede på jorden og utrolig smilende det meste af tiden ,,

En meget bedre start end mit sidste besøg hos hende. I dag virkede det som om Nina havde lyst til at vores møde skulle blive godt allerede fra starten,ved ikke om det er fordi vi jo nu kender hinanden lidt bedre nu ,,bare et forsigtigt gæt,,

Nina<3 dufter rigtig godt,er frisk og ren har en rigtig dejlig krop,med den lækreste mave hun har trænet forskellige kampsport og hun er rigtig skarp at se på dog uden at være maskulin,,,tværtimod hun er rigtig feminin jeg synes at hun ligner en som træner ret meget fitness,,,

Nå men selve akten holder jeg for mig selv gør jeg jo for det meste ,,sorry ;) men vi svingede rigtig godt denne eftermiddag.Dog lige en lille teaser  hun har en rigtig dejlig lille fisse som er helt glat,

Efter godt en times tid så ligger vi og hyggesnakker og bruger google translate (G.T.)  til at stille hinanden forskellige nysgerrige spørgsmål og svar,,Hvad gjorde man lige inden dette medie blev opfundet G.T.  o.m.a.

Nina har fået lidt nye billeder,jeg synes stadigvæk at hun ligner sangerinden Sanne Nielsen fra vores naboland Sverige,,men Nina er polsk ,,en polsk Milf .hun har de flotteste øjne og hendes vipper er store og smukke.Når jeg kiggede hende direkte ind i øjenene så følte jeg mig draget,,,draget til at udforske og lære hende endnu bedre at kende,,For at beskrive nøjagtig hvad jeg mener så tillader jeg mig lige at stjæle Hr. @cobham fligttigt brugte ord  ENGEL,,,for mig ER Nina en lille fin engel her på jorden ,,og altså ligenu ved Næstved at træffe.

Aner ikke om hun har travlt ,men der er nærmest ingen andre anm. af hende herinde ,ved at Næstved har et ret stort opland,og håber da at andre brødre herinde fra får lyst til at besøge hende,og eller allerede har gjort dette og vil berette lidt herom ,,det kan vel ikke kun være mig som synes at hun er dejlig.

Hun er her vistnok 7 dage mere, og kunne faktisk godt finde på at lave en triple,,altså besøge hende igen

God aften  /  Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, for 3 timer siden:

Hvordan ser huset ud? Hvis man slår det op på Google Maps, så ligner det en totalt ruin. 

Håber det er sat i stand :)

Ja nu kom jeg jo ikke for at inspicere huset men Nina, kan sagtens forstå dit spørgsmål, hvis der var ulækkert ville jeg vende om med det samme, men som jeg skrev var der pænt og rent, der virker gennem renoveret indendøre,, :)

Venligst Hunter 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, for 17 timer siden:

Hvordan ser huset ud? Hvis man slår det op på Google Maps, så ligner det en totalt ruin. 

Håber det er sat i stand :)

enig, har passeret det hus flere gange om ugen igennem flere år.

troede det stod, ensomt og forladt.

måske man skulle kigge indenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 8/2/2019 at 16:49:

enig, har passeret det hus flere gange om ugen igennem flere år.

troede det stod, ensomt og forladt.

måske man skulle kigge indenfor.

Måske der er ved at ske lidt i det lille hus igen. Der er ved at blive sat et højt plankeværk op. Så måske det er til at gøre det lidt mere diskret med parkering osv. Spændene.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 2 timer siden:

Måske der er ved at ske lidt i det lille hus igen. Der er ved at blive sat et højt plankeværk op. Så måske det er til at gøre det lidt mere diskret med parkering osv. Spændene.... 

ja, har også lagt mærke til bygge projektet. god ide de har fået :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...