Hop til indhold
Hansen2

Sexy Smukke brasiliansk Erika. FREDERICIA

Recommended Posts

Hej alle.

lavede en aftale med Erika en dejlig onsdag eftermiddag. Normalt ville Erika være min type og var lidt skeptisk mht billeder.

tropper op som aftalt, fint diskret sted og bliver lukket ind. Skal nok lige love for at jeg fik øjnene op, hun er virkeligt lækker, og noget mere end på billeder (altså i mine øjne) vi fik klaret det økonomiske, hvorefter tøjet ryger på begge.

Lidt stående kys med udforskning af hinandens kroppe, videre i sengen hvor alt fungerede som det skulle. Hold op en god røv! Fantastisk pige. Efter agten var der også lidt tid til snakken og holde i hånd og nusse, hun virker som en der nyder hvad hun laver og er god til det. Hvis alle GP’er var som hende ville de alle ha en god forretning. Havde der ikke været en hjemme havde jeg gerne taget Erika med hjem.

10/10 det bedste jeg har prøvet i denne branche. Og der er efterhånden nogle besøg

https://annoncelight.dk/showad/265582

pas god på hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Helt enig - uden at have besøgt pågældende pige - de brasilianere kan og vil noget med " forretningen " når vi snakker service .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg i dag og kan tilslutte mig Hansens beretning.   Fik skudt krudtet af før tid i en heftig baghyler.  Men blev straks tilbudt massage i den resterende tid.

Pigen 10.  Lidt for høj til mig, men med den røv så må det blive 10

Sted 9

Seng 2 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har nu besøgt hende 3 gange, og er vild med hende <3

Hende ville jeg gerne kysse godmorgen hver dag :D

Hun er så sød, og har en røv jeg er total vild med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...