Hop til indhold

Recommended Posts

Syntes jeg engang læste noget om klubber i Flensborg hvor man betaler en indgang pris (sikkert høj) hvor der så er flere piger man kan sexe med ligeså meget som man har lyst. 

Jeg har ikke rigtigt kunne finde det her i anmeldelser. Er der noget der har erfaringer med dette og som vil dele ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
selberdo skrev, for 2 timer siden:

Syntes jeg engang læste noget om klubber i Flensborg hvor man betaler en indgang pris (sikkert høj) hvor der så er flere piger man kan sexe med ligeså meget som man har lyst. 

Jeg har ikke rigtigt kunne finde det her i anmeldelser. Er der noget der har erfaringer med dette og som vil dele ud af det.

Søg på Flattrate, Saunaklubber - og så fra Hamburg og sydpå. Der var tidligere en lidt syd for Kiel, som jeg besøgte et par gange, men conceptet er ikke rigtigt slået igennem i det gamle danske land.

I Flensburg kan du dog godt finde P-club i Jarplund (lige syd for og i gå-afstand fra Förde Park) - men, det er en FKK-club, hvor du betaler pr. ½ time + div. ekstra - den kunne du jo starte med at besøge ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan huske at vi engang for 15-20 år siden havde en sådan Club i området omkring Herfølge (tror jeg nok det var).

Besøgte den en enkelt gang og så var den væk igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

fri sex efter indgang er betalt er blevet gjort ulovlige i tyskland. Den "nye" model er at man betaler et, efter stedet, varierende beløb. Og så betaler et tillæg ved hver pige man hygger sig med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...