Hop til indhold
LarsB

Sauna club i Neukloster

Recommended Posts

LarsB skrev, for 2 timer siden:

Nogen der har været her og eventuelt kan anbefale stedet? 

http://www.relax-mv.de/

Sjovt, tænkte netop idag på at jeg næste gang, jeg kom på de kanter hellere måtte kigge indenfor, selvom jeg nok ikke har de store forventninger til stedet. Var forbi stedet for et par år siden, hvor det så noget dødt ud (har vist skrevet om det et sted) og bl.a. derfor valgte jeg at fortsætte til Hamburg - det tog måske en times kørsel, men så var jeg også mere sikker på et par gode oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

gode oplevelser

Jeg har ingen erfaring med FKK, men skal have det afprøvet ellers finder den tanke aldrig ro og da jeg tit kommer i området, er den i Neukloster oplagt. 

Har du gode erfaringer i "nærheden" må du gerne skrive og jeg kører også gerne efter en god oplevelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 10 minutter siden:

Har du gode erfaringer i "nærheden" må du gerne skrive og jeg kører også gerne efter en god oplevelse. 

Var også engang i en slags Laufhaus i Rostock - men det vil jeg ikke anbefale, da pigerne mest var interesseret i hurtigt ind, hurtigt ud + en forlangte ekstra for at tage alt tøjet af.

Kør hellere helt til Harmony i Seevetal, syd for Hamburg - eller hvis du vil have en budget tur: til Fantasy Lounge i HH Stellingen.

Evt. kan du også besøge Eros-Center i Kiel - men altså at løbe spidsrod der på gangene - det får ikke gang i Jernet.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må gerne være et sted, hvor man kan gå og hygge, lidt bad, sauna, en suttemand, smukke piger og nå ja sex til kalorius giver fortabt... 

Hvad er budgettet for et godt sted? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 8.2.2019 at 06:46:

Det må gerne være et sted, hvor man kan gå og hygge, lidt bad, sauna, en suttemand, smukke piger og nå ja sex til kalorius giver fortabt... 

Hvad er budgettet for et godt sted? 

Altså på Fantasy kan du klare dig for omkring € 100,- alt inclusive og regne med sex efter hvad du betaler i entre og hvor længe du vælger at blive - men regn ikke med de helt vilde intime seancer, hvor de slikker din pig i god belysning foran et spejl - der må du søge til:

Harmony hvor entreen koster 60 - 70 euro - og du skal regne med ca. at spendere min. € 100,- på hver pige, du vælger at tage med ovenpå en halv times tid, hvis du vil have det lidt sjovt og både have fransk natur, slikke og kysse - men vælger man ekstra, kan det ofte betale sig at forlænge tiden, da det så kun er tiden, der koster ekstra - så vælg din pige med omhu og tilbringe hellere ekstra tid med hende, fremfor flere af dem med tykke botoxlæber, som hvisker dig i øret, at de forlanger at få deinen Schwanz i munden.

Der findes også andre FKK klubber, natklubber, bordellos, massageklinikker mv. i og rundt omkring Hamburg, hvor du kan gode oplevelser - men fra Harmony kan du finde en helt stribe gode anmeldelser, så du er nogenlunde sikker på at vide hvad du kan forvente og få nogen gode oplevelser uden at ryge i de sædvanlige faldgryder. Desværre ligger Harmony lidt syd for Hamburg - men med motorvejen under Elben tager det udenfor myldretiden normalt ikke meget længere tid, end du ellers måske skal bruge på at finde rundt og en P-plads inde i selve Hamburg. Fra Nordøst kan du også tage E22 og køre øst om centrum og mere direkte til Seevetal.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...