Hop til indhold
Rvm17

Fræk afrikansk princesse i Vanløse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/252457

Jeg var forbi Alicia forleden og fortrød bestemt ikke. Jeg er til smukke mørke piger og har en del mindre heldige erfaringer med nogle af de udenlandske mørke skønheder – falske fotos, dårlig service og attitude, som desværre nok kommer af, at pigen ikke selv har valgt det hun laver.  

Jeg valgte derfor at besøge Alicia igen. Hun er en 100% dansk ung studine, som er helt afklaret med sit frække studiejob. Foto´s helt og aldeles ægte. Dejlig varm og smilende, godt humør og leverer alt hvad man aftaler med et frækt smil. Lejligheden er lys, pæn og ren.

Alicia er meget berøringsvenlig og har ikke noget imod at man tager hende hårdt, hvis det er det man aftaler. Det gjorde vi : ) – og jeg fik en dejlig halv time med en flot og lækker varm mørk pige, som lod mig nyde hendes krop, som det passede mig. Hvis man, som jeg, nyder at kærtegne og smække en velformet fast kvinderøv kan jeg på det varmeste anbefale Alicia´s. Dejlige brede hofter og tilpas fyldige balder, som bouce´r helt perfekt for hvert klask. Tungekys, 69 og megafransk med dejlig tømning i Alicia´s varme mund blev nydt til fulde.

Stod efter en halv time på gaden med et smil på læben og tænkte ”Dejlig tøs – hun skal da ha´ en tur mere en anden dag”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes - 30 minutters slavepige med tungekys, smæk i numsen til Alicia, dansk og megafransk.

Efter min mening fuld valuta for penegene taget Alicias villighed og charme og ikke mindst kvaliteten af servicen  i betragtning : )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...