Hop til indhold

Simone i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg fandt en annonce i forrige uge med en ung pige i Esbjerg, jeg kan ikke finde hendes annonce nu men hendes mail var : naboens lidderlige datter

Er der nogen der har besøgt hende og vil berette om besøget ?

Det er ikke hende der kalder sig Simone fra Esbjerg og som skriver at hun grundet sygdom ikke har svaret mails, det var en anden der også kaldte sig Simone 

kim

Redigeret af Kim 0240

Skrevet

Hej Kim

Har været hos hende. Hun er lidt "trashy", men sexen fejler ikke noget. Giver fantastisk blowjob.

Stemningen blev lidt ødelagt af hendes låne lejlighed ikke var tilgængelig og vi var hjemme hos hende selv. Det var sku et skod sted, med en kat rendende rundt.

Skrevet

Jeg har besøgt hende to gange sidste år, kun til et blæs. Det var ikke noget specielt. Men hun er venlig og sød. Ja, lejligheden er sgu noget bombet og der var to katte. 

Skrevet
  • Author

Ok hvordan er kroppen : og hun skriver at hun kan deep throat og gagging har i prøvet det ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.