Hop til indhold
Plaskeren

Polske håndværker - på den gode måde

Recommended Posts

Alt den her snak der kommer og går omkring østarbejdere, deres lave løn og dårlige arbejdsforhold har fået mig til at tænke tilbage på en sommerdag for et par år siden

Lejlighedskomplekset hvor jeg bor var ved at blive renoveret fra top til tå og tiden var kommet til at diverse rum skulle males som det sidste, for at lappe på alle de skader der nu engang sker når der render 10+ håndværkere rundt.

Der var blevet meldt ud at maleren kom mellem 8-16 og hvis man ikke var hjemme så skulle man aflevere nøgle og at det varede 2-3 dage. Det var midt i min sommer ferie så ingen problemer der. Den første dag de skulle komme satte jeg vækkeren så man havde tid til at få badet og komme i tøjet inden de kom. Hårdt plaget af en morgenstivert smed jeg tøjet og gik i bad, jeg havde lige tråt ud da det bankede på døren. På med badekåbe og ud og åbne....og der stod så en blond, sød polsk maler med alt sit grej.....30 min for tidligt.

"sorry i am early, come back?", "nono thats ok, come in ill get dressed"

Jeg håbede på hun ikke havde noteret den hejste flagstang der stadig rørte på sig

Jeg kæmpede et par jeans ud over bulen og smed en tshirt på mens hun så småt gik igang med at tape og dække af. Hun var mægtig snakkesagelig.

"Happy you are home, been boring week no one to talk to", "Like your place, better then mine"

Vi snakkede lidt frem og tilbage, lavede en kande isvand da det var stinkende varmt allerede.

"Very hot today" sagde hun, svedende mens hun malede loft..... Hun satte malerrulle fra sig og smed blusen, så hun stod i tshirt. Og åbenbarede et par STORE nødder.

Oooogggggg der var den igen....flagstangen. Lige ud i luften.

"No girlfriend?", "What....oh sorry, reflex. No girlfriend, and sexy dream last night".

"Summer nights make me dream too, the heat. Sleep naked, hihihihi"

Hun kiggede på mig mens jeg blev ildrød i hovedet.

"Still warm....need to cool off, ill take break". "Can i borrow bathroom?"

Jo da og hun vimsede ud..... Kunne høre vandhanen i vasken løbe mens jeg bandede lidt af mit stadig stive lem.

Hun havde smidt lidt vand i hovedet, og dryppet en del på tshirten. Pis, der var de bryster igen. Bukserne bevægede sig igen.

"You cool off too". Hun hev min tshirt af......"Better!" "You dream again?" spurgte hun, med blikket på bulen....

"Maybe cool him off too." Hun plantede hånden på bjerget..." uh, biiiiig"

Der sker bare ikke nåede jeg lige at tænke inden bukserne ramte gulvet sammen med boksershortsne og min pik stod stiv og stor ud i luften med en fnisende, sexet polsk malerinde foran mig.

Hun smed arbejdsbukserne, vendte sig om. "Cool in here" mens hun vrikkede med måsen. Jeg gled mim flagstang op i hendes varme og våde grotte, blidt i starten indtil hun havde vænnet sig til størrelsen. Min hænder vippede de store bryster ud af hendes bh og de var bløde og lækre.

Vi dyrkede vild og hæftig elskov op ad køkkenbordet....... Stærkt svedende, og begge ekstremt lidderlige. Jeg gryntede min ladning ud over hendes ryg og røv.....til hendes fnisen.

"Wow...now i need a shower!" hun tog mig i hånden og med sæden løbende ned at benene smed hun de sidste trævler og trak mig ud i badet. De kølige stråler var bare himmelsk, det samme var hendes hånd der hurtigt fandt den voksende flagstang igen.

"I think i need overtime today!"

Resten af dagen gik med at knalde over det meste af lejligheden efterfulgt af en times hurtig kasten med maling så hun ikke fik balade for ikke at have nået det hun skulle.

De næste 2 dage var den samme blanding af fælles maling for hurtigt at nå kvoten og så sex over det hele......

Det var sku trist da hun var færdig med min lejlighed, et event der blev fejret med lidt champagne og et ridt i sofaen :-). Men hun fortalte at hun var i danmark for at arbejde i 3 uger endnu indtil de var færdige med alle lejlighederne, såååååå hvis jeg gav et glad vand i ny og næ....

Jeg behøver vist ikke fortælle det var den bedste sommerferie nogensinde og at jeg stadig har kontakt over skype med den smukke polak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, og så – i dette tilfælde – skidt med de skyhøje håndværkerregninger :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

God historie

Jeg har en gang læst noget det liner på de gå sider i rapport

Men det er en anden historie

Vh bager

Ja, skide være med, om det er løgn, bare det er spændende.

:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...