Guest Thaimig Skrevet 6. Februar, 2019 (edited) RIP Ole S. Ja ingen ord er nok Redigeret 7. Februar, 2019 af Thaimig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 6. Februar, 2019 Øv kedelig nyhed,,, Tænker tilbage på alle de sjove ting han lavede og stod for,,, Bla. Walter og Carlo RIP 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SydfynsVærste 53 Skrevet 7. Februar, 2019 Skal vi ikke starte med at stave mandens navn ordenligt nu vil vil hædre ham? Ole Stephensen RIP. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 7. Februar, 2019 https://www.bt.dk/samfund/ole-stephensen-er-doed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. Februar, 2019 Trist begivenhed og alt for tidligt, en beskeden mand, med vid humor og viden, jeg havde lidt at gøre med ham i firserne, da han købte en vil i min bilforretning, han boede dengang i Dr.Tværgade, og han gav en kop kaffe da jeg afleverede den til ham, han ønskede ikke så meget opmærksomhed i min forretning, det var på toppen af Waltwr og Carlo, siden mødes vi nogle gange ig have gode stunder, han var et socialt ensomt meneske dengang, men det ændrede sig heldigvis. Min kondolence til de efterladte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg