Somebody 125 Skrevet 6. Februar, 2019 Så kom dagen endelig, hvor det blev muligt at møde Kati. Har fulgt hende et stykke tid og før jul skrev vi sammen om hendes næste besøg i DK. Det skal siges, at det er første gang jeg er mødtes med en udenlandsk pige. Jeg går ikke så meget op i hvor man er fra.. men mere om personligheden, udseendet og servicen er i top (f.eks. anbefalet af andre) Og det har så været DK piger indtil videre.. Men Kati var et SUPER bekendtskab at få. Vi taler om udseende HELT oppe på øverste niveau. Lækker udstråling og god selvtillid. Man skal være skarp og være meget præcis med alt hvad man gør i forhold til hendes regler og måde at håndtere jobbet. Men hun er jo netop meget præcis i hendes kommunikation både i annoncerne og når man skriver/taler sammen inden mødet.. Så det har jeg det helt fint med. Jeg kan også godt lide at udvise den rette respekt og gentleman adfærd, så det tror jeg også hun satte pris på. Men det var jo første gang vi mødtes, så der var nok ikke så mange ord mellem os før til sidst, så åbnede hun mere op.. Jeg havde en skøn time med Kati, som selvfølgelig starter med et bad mere. Der var bestilt ALL INCLUSIVE. Dernæst ind til hende, hvor hun ligger klar på sengen. Hun smiler og spørger til om jeg har lyst til at starte med lidt massage, - det ville jeg godt lige have lidt af. Så måtte jeg stoppe hende for nu ville jeg gerne kæle for hende, kysse og slikke ...mums hun er top lækker ! Så blev det min tur til et vildt blow som jeg ikke lige har prøvet sådan før. Dybt, vådt og i forholdsvis højt tempo. Jesus ...det var svært at holde igen. Jeg lod mig rive med og kom ud over hendes flotte bryster.. En lille pause med mere massage.. men kun lidt, så var jeg klar igen. Jeg er ikke ung, heller ikke gammel.. lige midt imellem, så to gange er træk er for det meste ok for mig. Nu lå jeg på ryggen og så gik hun virkelig hårdt på igen. Meget insisterende blow som nu var endnu vådere !! Spyttet hang ud af munden på hende og ned over pikken. Masser af mund og masser af hånd. Super lækkert !! Her måtte jeg bede om en lille pause - og det fik jeg. Vi lå og nussede lidt, før jeg bad hende fortsætte. Hun kravlede op og sad over skrævs på mine ben - og så gik hun ellers til makronerne igen ! Denne gang med det lækreste Ball Licking jeg har prøvet. Hun fortsatte med at sætte tempo på - stadig mega vådt. Og til sidst kunne jeg ikke holde til mere og kom i munden på hende ....WOW! top godt! Så hør lige her : jeg fik slet ikke knaldet Kati.. men to topklasse blows blev det til. Så nu kan jeg glæde mig til næste besøg, hvor hun skal få den fra alle vinkler. Så vil jeg virkelig dyrke den ekstremt flotte krop hun har ..... lige nu er dilleren bare SÅ træt og øm efter en lækker behandling af Kati. Yes hun er prof. Men man ved hvad man får, hvis man opfører sig pænt. Og det man får, er super venlig service og en superflot pige. Både ansigt og krop er topklasse - og det er hendes blow så også kan jeg garantere 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 717 Skrevet 6. Februar, 2019 I a very happy that you are pleased meeting me, a pecially also that was very nice visit also for me! Kiss 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg