snois 28 Skrevet 6. Februar, 2019 Med fare for at modtage gevaldige hug fra begge køn, har jeg en forespørgsel til de kære piger... Jeg har set at i tit har professionelle billeder, så jeg er ret nysgerrig på om i kender fotograferne eller om i kontakter en fotograf, når I skal have taget billeder? Sagen er den at jeg har fotograferet på hobbyniveau i 13 år og nu skal der ske noget mere og jeg vil gerne have udvidet erfaringen indenfor de forskellige genre. Jeg har førhen brugt et par veninder til at øve teknikker og positure. Nu står jeg og mangler et par piger til at komme videre med genren nudeart, men at finde en model er fandme svært... Så nu er jeg ved at overveje hvad jeg så kan gøre for at finde en model til gratis shoot. Så er det jeg tænkte at jeg jo kunne høre hvad i gør, når I skal have opdateret albummet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 7. Februar, 2019 Nogen af de velrenommerede klinikker bruger tilsyneladende samme fotograf, at dømme ud fra billederne. Tja, hvis det er udvikling inden for "nudeart" er jeg ikke helt sikker på, at købesex branchen er det rette sted af søge. Derimod er der sådan set gode muligheder for at lave en fotoserie til den enkelte GP´s annoncering. Der skal nok lidt mere til end blot at sende email og sms´er. Hvis du har nogle piger du besøger fast, vil det sikkert være et fint sted at starte. Jeg har selv gjort det nogle enkelte gange, og til folk der kunne tænke sig at prøve det "Der er sgu ikke meget sexet over det" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 7. Februar, 2019 Jeg tror du vil møde hård modstand fra de meget populære selfies som vi købere har taget imod med kyshånd Vi sætter stor pris på den ærlighed som følger med disse. I ALT for lang tid har vi mødt redigerede billeder som intet har med virkeligheden og gøre. Desuden kan disse selfies medvirke til at få ryddet lidt ud i nogle af de brødne kar som gerne vil forsøde sig selv ved plat og svindel Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Venus af Nordvest Skrevet 9. Februar, 2019 Der er en del grupper på Facebook hvor man kan søge tfp modeller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg