Hop til indhold
FISHMAN

Søger en makker i KBH

Recommended Posts

Hej gutter

 

Søger en makker som vil besøge en trans i KBH. Du skal være den passive og kunne tåle at blive domineret samt kunne modtage et stort vedhæng :)

Jeg ønsker at se på mens du bliver taget og jeg betaler gerne for akten. Nogen der kunne være interesserede ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
FISHMAN skrev, 1 time siden:

Hej gutter

 

Søger en makker som vil besøge en trans i KBH. Du skal være den passive og kunne tåle at blive domineret samt kunne modtage et stort vedhæng :)

Jeg ønsker at se på mens du bliver taget og jeg betaler gerne for akten. Nogen der kunne være interesserede ?

Lyder som en godt og frækt setup :)

Lille et lille opfølgende spørgsmål. Mener du at den "frivillige" skal tage imod fra på dig og hende eller skal du udelukkende se på?

Men god fornøjelse til dig/jer....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 6/2/2019 at 17:11:

Lyder som en godt og frækt setup :)

Lille et lille opfølgende spørgsmål. Mener du at den "frivillige" skal tage imod fra på dig og hende eller skal du udelukkende se på?

Men god fornøjelse til dig/jer....

Jeg vil udelukkende se på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FISHMAN skrev, for 34 minutter siden:

Jeg vil udelukkende se på :)

Ok på den måde. Det fremgik ikke tydeligt men god fornøjelse med det hvis det bliver til noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fishman viste sig at være seriøs. 

Vi besøgte Bamby i går og Fishman var tilskuer. Jeg blev beordret på knæ og suttede hende hurtigt stiv og hun fik maks hård rejsning. Derefter blev jeg kneppet doggy style og det var skønt. 

Det varede ikke så længe, som jeg havde forestillet mig, desværre. Pludselig var det slut og Fishman havde åbenbart ikke betalt for den store tur til mig. Fair nok. 

Jeg fik lov til at sutte lidt mere, mens hun bad om penge for at fortsætte. Jeg overvejede kort at gå ned og hæve penge, så jeg kunne få den fulde oplevelse. Men droppede det. 

Hun er kraftigere end på hendes fotos og har en lidt stor mave. Det tænder jeg ikke på, men jeg fik jo alligevel fuld hård rejsning af at have den lækre sorte pik i munden og oppe i mig. Jeg deepthroatede hende også og det kunne hun rigtig godt lide  ! 

Hendes pik er ok stor, men ikke et monster. Desværre. Til gengæld er den meget hård og stiv  Hun er venlig nok, men det er selvfølgelig business. 

En helt ok oplevelse og ret syret at få dejlig sort pik, som en anden betaler for. Det vil jeg helt klart gerne igen. 

Mvh 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...