reknas 926 Skrevet 1. November, 2012 Den dejlige Susanne var i dag i Horsens, og tilbød ophold med hendes fyr. Aftalte 1/2 time, hvor jeg kunne nyde at Susanne blev taget af hendes slavefyr, det var frækt at se denne dejlige modne kvinde blive ordnet godt og grundigt, efter de havde været igang et stykke tid, gik jeg over og fik dejlig fransk af Susanne, hvorefter jeg slikkede fruen, det virkede åbenbart fint for hende, da hun åbenbart kom i en dejlig våd orgasme, herefter tog fyren hende bagfra, mens jeg fik en lækker fransk afslutning, og vi kom begge med nogenlunde samtidig hendes fyr og jeg. Bagefter god tid til en snak og en kop kaffe, pris kr. 500,- hvilket var helt OK. Så fin oplevelse hos Susanne, Vestergade, Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 2. November, 2012 Hej Reknas lyder ret frækt, er der et link til Susanne?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jernmanden 5 Skrevet 5. November, 2012 Ring 87475966 for Trepkasgade og 75621213 for Vestergade. På et eller andet tidspunkt vil du få brugbare oplysninger vedr. Susanne. Hun er en kanon sød moden kvinde fyldt med fantasi. Jernmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg