Hop til indhold
Guest Jay Gatsby

Arina, en fræk sutte expert der kan sit kram

Recommended Posts

Guest Jay Gatsby

Jeg havde gået et stykke tid med lysten til et godt solidt blowjob med afslutning i munden. Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med et par forskellige piger, som af den ene eller anden grund valgte fra, jeg fik endelig taget en beslutning og valgte at det skulle være

Arina

der fik lov at tømme mig. Hun har været omtalt positivt her på forummet så jeg var rimelig sikker på at det nok skulle blive godt. Jeg havde bestilt 30 min med SF og afslutning i munden til kun 700 kr. Jeg havde på forhånd sagt at jeg kun ville have blowjob og ikke samleje. Jeg ankom til stedet, jeg blev hurtig lukket ind og det var Arina som åbnede, jeg blev ikke skuffet, hun er smuk og charmerende, hendes billeder er ægte, men jeg syntes hun er meget pænere i virkeligheden. Hendes ansigt er smukt og hendes makeup var helt perfekt, afdæmpet og flot lavet. Det første som jeg lagde mærke til er at hun har den sødeste og dejlige stemme, ikke grine, jeg mener det seriøst. Hendes stemme er nok den mest sexede jeg nogensinde har hørt, man kan vel bare ringe hvis man vil høre den, men jeg havde kun skrevet sms'er. 

Det forløb ret tæt på det som jeg havde fantaseret, jeg sad på håndklæde i sofaen, Ariana var på knæ mellem mine ben hvor hun guffede løs. Hendes teknik var helt i top, hun startede blidt med masser af tunge leg, slikke op og ned af skaftet, derefter mere spyt og sug/vacum omkring pikhoved imens hun brugte hånden til at spille. Jeg fik også lov at sætte mine hænder på hendes hoved og blidt mund kneppe hende. Senere lavede hun dybe og lange sug i medium tempo, som tangerende deep throath.. Da hun kunne fornemme at jeg var ved at komme så skiftede hun teknik og gik helt ned i tempo, hun tog hendes hænder om bag ryggen så det kun var munden der arbejde, hendes læber kørte bare stille og roligt op og ned på mit pikhoved indtil mit sæd eksploderede ind i hendes mund. Så snart min orgasme var ved at være overstået så begyndte hun at suge på spidsen af min pik samtidig med at hun klemte på skaftet så alt min sæd kom ud (og ind i hendes mund). Først da jeg var helt færdig spytede hun ud på et stykke papir. Jeg må sige dette var et af mine mere stolte øjeblikke af mit liv. Hold kæft en stor ladning som jeg havde fået skudt ind i hendes mund.

Der var også tid til lidt snak bagefter, Arina er en sød pige som er meget begavet. Jeg var faktisk overrasket over at høre om hendes baggrund. Hun er en helt igennem en dejlig pige som er god til det hun laver. Jeg overvejer et besøg mere hvis liderligheden melder sig igen og hun stadig er byen. Jeg syntes jeg fik utrolig meget value for mine penge og kan kun andbefale hende, jeg kan slet ikke forstille mig nogen gå skuffet derfra hvis der bare er en lille smule kemi. 

Redigeret af Jay Gatsby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Besøgte hende også i går og kan kun nikke genkendende til trådstarters beskrivelse. Så mange tak for det :)

Hun giver et fantastisk blow og kysser dybt og inderligt, hvis kemien er der. Sexen er også rigtig god - især hvis man kan lide det hårdt. Jeg havde en bagkant, så kunne desværre ikke være der så længe. Kunne sagtens finde på at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi og hun er rigtigt sød og serviceminded. Hun er her kun kort tid, vistnok tager hun hjem mandag. Så skynd jer.

Der er lidt bonusoplysninger når hun er taget afsted :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...