Hop til indhold

Roxana Svendborg

Featured Replies

Skrevet

Kom i bare afsted drenge ! 

https://annoncelight.dk/showad/236959

Kvinden har aldrig mødt mig, alligevel starter hun med og overfalde mig på værelset og give mig den helt store tur, 

uden og få pengene på forskud, 

kan varmt anbefale hende !!! 

Skrevet

Jeg havde samme positive oplevelse, da Roxana i starten af december var i Aalborg, og iøvrigt anbefalede hende i dette forum. Var jeg i det fynske ville jeg ikke betænke mig på at komme afsted til hende i Svendborg, mens hun er der.

Skrevet
Antrahx skrev, for 31 minutter siden:

Kom i bare afsted drenge ! 

https://annoncelight.dk/showad/236959

Kvinden har aldrig mødt mig, alligevel starter hun med og overfalde mig på værelset og give mig den helt store tur, 

uden og få pengene på forskud, 

kan varmt anbefale hende !!! 

Ja hun er en dejlig kvinde :wub: fuld fart på og man glemmer ikke hende lige med det samme.

Skrevet

Og hun formår at gøre sin lille frække numse til når man skal ta hende analt.....og fuck hvor er hun bare fræk på sin helt egen måde.;-)

Skrevet

Ja, hun er sgu dejlig. Havde fornøjelsen af hende for et par år siden da hun var i Svendborg første gang. Siden har jeg dog set at hun (måske kun en enkelt gang) ikke tilbød sex men kun bj, urin og andre forskellige ting. Har det ændret sig igen? 
Hvad ligger hendes priser på nu?

God dag herfra.

Skrevet

I top 2 på lækreste oplevelser i 17, hun er noget helt specielt :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.