Hop til indhold
19517

Min filippinske kæreste

Recommended Posts

Min  3 måneders rejse gennem Filippinerne startede den 1 januar i lufthavnen i den by , der har de fleste barer. Jeg brugte 2 uger der og knaldede når jeg ville, med hvem jeg ville. Og troede at dette var lykken. Betale 2500 php pr. Knald. Nogle blev til om morgenen. Billede 5 - 7 er nogle af dem. De var alle sjask hamrende våde og knaldede som om vi var kærester og jeg var den vildeste steg (qwapo). Især 7'eren var så liderlig, at hun lod mig bruge min telefon i mens. 

 

Så drog jeg til øen Palawan hvor jeg mødte en pige (R) der ikke var single. Hun anbefalede mig min nuværende kæreste (J) (ligger ved siden af mig og sover). Jeg sagde nej til pigen, men hun insisterede og gav hendes veninde (min kæreste som vi kalder J) mit nummer. J skrev og var MEGET kærligheds parat. Hun besluttede med det samme, at jeg var manden for hende. Hun siger, at hendes veninde (hende jeg først mødte, vi kalder hende R) havde sagt, at jeg var super sød og venlig, og at dette var med til at hun ville have mig. 

Efter at havde snakket/skrevet sammen 2 dage besluttede jeg mig for, at nu havde jeg været alene nok.. Så jeg tog 2 fly, og landede spændt på at se hende, på hendes ø.. 

26 år. Hun gør ALT hvad jeg siger. Vil heller tiden rører/kysse mig og Vi knalder hver dag. Ja ja ro på.. Jeg sku 45 år, så det bliver ikke til så meget som jeg ville. 

Billede 1-4 er nogle af de 400 billeder jeg har taget at hende på en lille uge. 

Så nu ved jeg, at det er slut med at købe flere pige. For sex med hende her... Woooiw.. Jeg må ikke vaske mit tøj mere. Ej heller lave min mad. Jeg kan tage hende, og gøre hende vild i varmen, når jeg vil. Kysse når jeg vil, og hun viger ikke nej til mig Selv om hun står og skralder grøntsager stoppet hun og kysser tilbage. Eller lægger hovedet til side når jeg kysser hendes dejlige nakke. 

 

I går var jeg alene i et center (Nccc mall) og der var jeg den eneste ikke-filippinere. De fleste piger kigger på mig som om jeg er lækker. De fleste vildt generte. 

Især en pige der var på vej til at blive teenager (Ikke noget for mig, så slap af!!!) Udbrød 'oh shit da hun så mig. Hun var genert, men måtte bare se lidt mere på mig. Så selv om jeg stod lige foran hende, nu også lidt genert og rørt af hendes stirrende blik, og vinkede. Kunne hun ikke rive øjnene fra mig. 

Det fik mig til at føle mig vild lækker og fik der fra gladere end da jeg kom.. 

Jeg skal være sammen med min kæreste J resten af min tid her. Vi knalder nogle gange igen kondom. Det er mig der må stoppe for hun er så liderlig, at hun bare flyver væk og lader mig gøre hvad jeg vil. 

For fanden jeg kommer til at savne den tøs og hendes villige krop. 

 

 

Billeder fjernet !!!!!

Bryan Mills 

 

Redigeret af Bryan Mills
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til at være en virkelig dejlig ferie. Nyd det! :wub: Jeg har haft kærester fra det meste af verden, og de har alle været dejlige, men ingen har været mere crazy i sengen end hende fra filippinerne. På første date gik der ikke mere end 1 time før hun insisterede på at knalde. Jeg spurgte om vi ikke skulle ud og spise noget mad først. Det kunne hun ikke vente på. Efter at hun glubsk havde slugt klatten insisterede hun på at slikke mig i røven til jeg fik rejsning igen så vi kunne knalde vildere. Vildt folkefærd <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er faktisk en del i DK, men de fleste ganske alm. og ofte gifte. Ikke mere liderlige end andre, men selvfølgelig med den asiatiske venlighedskultur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 8 minutter siden:

Mener du det er helt okay, at lægge private billeder op af en pige?

Hm.. Nej det gør jeg vel egentlig ikke, blev nok bare fanget af øjeblikket og stemningen. 

Ville ikke have mine billeder lagt op offentligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...