Hop til indhold
Jesper Lang

Fantastiske Andrea fra Vejle

Recommended Posts

Jeg har fundet et guldkorn i Vejle, det drejer sig om Andrea. Jeg må indrømme at jeg var en smule skeptisk omkring om jeg virkelig ville møde den flotte pige som var på billederne i annoncen. Til min store overraskelse så er det hende på billederne! :-o

Jeg ankommer til stedet som er diskret, jeg bliver lukket ind af Andrea. Som sagt jeg blev meget overrasket da jeg mødte hende, billederne er retvisende, hun er smuk, slank og har store kasser. Hun tog imod mig på en munter og venlig måde så jeg straks følte mig tilpas. 

Hendes værelse var fint og rent, da jeg kom frisk fra badet startede vi ud med at kæle lidt, jeg blev hurtig sten hård og jeg vendte hende om og kørte min pik op og ned af hendes røv uden på hendes undertøj. Jeg kyssede hende på halsen og jeg fik hendes bh af, hendes bryster er virkelig lækre, store, faste og naturlige. Jeg fik vendt hende om og de uundgåelige skete, at min pik kom i hendes mund. Hun sutter og suger som om der ikke er en dag i morgen. 

Jeg trængte efterhånden til at få min pik op i hende. På med kondom og så tage hende bagfra. Startede selvfølge blidt ud, men efter et par minutter så pumpede jeg bare der ud af. Hun stønnede stille og sødt. Fik vendt hende om, forsatte i missionær hvor jeg kneppede hende hårdt og dybt... Det endte med at jeg afsluttede i munden på hende. Som aftalt på forhånd slugte hun HVER en dråbe, intet gik til spilde. 

Derefter talte vi lidt, hendes engelsk er ganske udmærket. Hun fortalte at det kun er anden gang hun er i Danmark, sidste gang var hun i Odense. Hun tager desværre hjem allerede på fredag, men hun lovede at komme tilbage. Uanset hvad så skal jeg nå og besøge hende igen inden fredag... Jeg skal bare lige bruge et par dage til at få fyldt bollerne igen. 

Som sagt, jeg føler virkelig jeg har fundet guld her! 

https://annoncelight.dk/showad/269128

Redigeret af Jesper Lang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesper Lang skrev, for 5 timer siden:

Jeg har fundet et guldkorn i Vejle, det drejer sig om Andrea. Jeg må indrømme at jeg var en smule skeptisk omkring om jeg virkelig ville møde den flotte pige som var på billederne i annoncen. Til min store overraskelse så er det hende på billederne! :-o

Jeg ankommer til stedet som er diskret, jeg bliver lukket ind af Andrea. Som sagt jeg blev meget overrasket da jeg mødte hende, billederne er retvisende, hun er smuk, slank og har store kasser. Hun tog imod mig på en munter og venlig måde så jeg straks følte mig tilpas. 

Hendes værelse var fint og rent, da jeg kom frisk fra badet startede vi ud med at kæle lidt, jeg blev hurtig sten hård og jeg vendte hende om og kørte min pik op og ned af hendes røv uden på hendes undertøj. Jeg kyssede hende på halsen og jeg fik hendes bh af, hendes bryster er virkelig lækre, store, faste og naturlige. Jeg fik vendt hende om og de uundgåelige skete, at min pik kom i hendes mund. Hun sutter og suger som om der ikke er en dag i morgen. 

Jeg trængte efterhånden til at få min pik op i hende. På med kondom og så tage hende bagfra. Startede selvfølge blidt ud, men efter et par minutter så pumpede jeg bare der ud af. Hun stønnede stille og sødt. Fik vendt hende om, forsatte i missionær hvor jeg kneppede hende hårdt og dybt... Det endte med at jeg afsluttede i munden på hende. Som aftalt på forhånd slugte hun HVER en dråbe, intet gik til spilde. 

Derefter talte vi lidt, hendes engelsk er ganske udmærket. Hun fortalte at det kun er anden gang hun er i Danmark, sidste gang var hun i Odense. Hun tager desværre hjem allerede på fredag, men hun lovede at komme tilbage. Uanset hvad så skal jeg nå og besøge hende igen inden fredag... Jeg skal bare lige bruge et par dage til at få fyldt bollerne igen. 

Som sagt, jeg føler virkelig jeg har fundet guld her! 

https://annoncelight.dk/showad/269128

Flot anmeldelse, en skam den kommer fra en person, der nok nærmer vil lave reklame.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, for 7 timer siden:

Hvem af pigerne på billederne er hun så?
Like Kate - https://gymlive.org/likekate_/photo/1953083507496789535_2120762022  - 
IG - https://www.instagram.com/likekate_/

Eller hende med tatoveringen?

De billeder der er på annoncelight hvor hun har tatovering er hende man møder. Hun på armen og en lille på kravebenet. Selfien med ansigt er også af hende.

Om like kate er ældre billeder eller bare en der ligner hende ualmindeligt meget ved jeg ikke.

Som jeg skrev i mit svar til en efterlysning, så er hun fin og fræk. Eneste der ikke passer er "natural tits" . De er fine og store, men opererede.

Så hvis man er til store bryster, på slank kvinde, med lidt tatoveringer, så er det go herfra.

Rockford

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

Det er sku sjovt med alle de billede betjente.  Der er nok brug for dem, men jeg vi også lige bekræfte at modelbillederne med ansigt 100% er hende og jeg havde den vildeste tur med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max speed skrev, 1 time siden:

Det er sku sjovt med alle de billede betjente.  Der er nok brug for dem, men jeg vi også lige bekræfte at modelbillederne med ansigt 100% er hende og jeg havde den vildeste tur med hende

Så længe at der er så mange der bruger andres billeder, så er der brug for folk der lige verificerer billeder.
Og der er også brug for at folk herinde kommer med input om piger de har besøgt.
Så tak fordi du melder ind og bidrager Max :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i går. 100% hende på billederne. måske er strand billedet falsk. men de andre er ikke.

Bestemt en en tur værd :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt hende. 100% pigen på billederne. Hendes engelsk kunre være bedre, til gengæld er hendes fransk til top karakter. Helt sikkert et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...