Gæst Skrevet 5. Februar, 2019 Er der andre end mig, der får lidt lange boller af de Svend Betjent-typer herinde, som altid skal kommentere om det ene eller andet indlæg i skrevet i den forkerte tråd, forum, eller skrevet på engelsk, dansk, svensk, direkte til pigen eller til brugerne...... guys, det er et forum om en fritidsbeskæftigelse - og ikke Geneve konventionen der diskuteres. Take a chill-pill.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 5. Februar, 2019 Well om tråden er placeret rigtigt eller om overskriften er håbløs er ikke helt ligegyldigt - da det jo også er en slags forbruger forum Sproget folk bruger rager mig derimod - og kærlighedsbreve til diverse GP... fred være med det, det er i værste fald bare morsomt, i bedste fald kan det indeholde nyttig information. Lange løg kommer naturligt med alderen - lige som hyppigheden af sure opstød intensiveres Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 5. Februar, 2019 (edited) Doingbusiness skrev, for 1 time siden: Er der andre end mig, der får lidt lange boller af de Svend Betjent-typer herinde, som altid skal kommentere om det ene eller andet indlæg i skrevet i den forkerte tråd, forum, eller skrevet på engelsk, dansk, svensk, direkte til pigen eller til brugerne...... Hejsa DB Jeg synes ikke dette indlæg hører til under Generel Debat Doingbusiness skrev, for 1 time siden: guys, det er et forum om en fritidsbeskæftigelse - og ikke Geneve konventionen der diskuteres. Take a chill-pill.... Synes der er lige lovligt mange engelske gloser her Kærlig Hilsen Listige Svend (betjent) Ps: ovenstående kan indeholde ironi...- sorry, ku’ ikk’ la’ vær’ Redigeret 5. Februar, 2019 af Listige Svend Tilføjelse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg