Hop til indhold
Gæst

Svend Betjent

Recommended Posts

Gæst

Er der andre end mig, der får lidt lange boller af de Svend Betjent-typer herinde, som altid skal kommentere om det ene eller andet indlæg i skrevet i den forkerte tråd, forum, eller skrevet på engelsk, dansk, svensk, direkte til pigen eller til brugerne......

guys, det er et forum om en fritidsbeskæftigelse - og ikke Geneve konventionen der diskuteres. Take a chill-pill....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Well om tråden er placeret rigtigt eller om overskriften er håbløs er ikke helt ligegyldigt - da det jo også er en slags forbruger forum ;) 

Sproget folk bruger rager mig derimod - og kærlighedsbreve til diverse GP... fred være med det, det er i værste fald bare morsomt, i bedste fald kan det indeholde nyttig information.

Lange løg kommer naturligt med alderen - lige som hyppigheden af sure opstød intensiveres :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doingbusiness skrev, for 1 time siden:

Er der andre end mig, der får lidt lange boller af de Svend Betjent-typer herinde, som altid skal kommentere om det ene eller andet indlæg i skrevet i den forkerte tråd, forum, eller skrevet på engelsk, dansk, svensk, direkte til pigen eller til brugerne......

Hejsa DB

Jeg synes ikke dette indlæg hører til under Generel Debat B)

Doingbusiness skrev, for 1 time siden:

guys, det er et forum om en fritidsbeskæftigelse - og ikke Geneve konventionen der diskuteres. Take a chill-pill....

Synes der er lige lovligt mange engelske gloser her :huh:

Kærlig Hilsen

Listige Svend (betjent)

Ps: ovenstående kan indeholde ironi...- sorry, ku’ ikk’ la’ vær’

Redigeret af Listige Svend
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...