Hop til indhold

Recommended Posts

Yes jeg har været hos hende to gange. Billederne er helt sikkert af hende. Hun er et super dejligt smukt lille nips. Første gang jeg var hos hende var standard 30 minutter til 700kr, anden gang, var gfe pakken med kys og superfransk til 1200kr. Begge gange var skønt, hun er meget nærværende og super sød, snakker ok engelsk.  Jeg havde ihvertfald virkelig god kemi med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slap dog af hr. Slapmand;-) for det første er det ikke en anmeldelse , men et svar til en efterlysning. Nu kan man jo opstille alle mulige konspirationsteorier, Er jeg Lia? Næppe, selvfølgelig er der nok nogle ungarske piger , der kan rigtigt godt dansk, men sandsynligheden for det sammenfald er formentlig forsvindende. Langt mere sandsynligt, er at Lia har fået overbevist mig om, at hun burde have en anmeldelse(nu når jeg jo synes, hun er så sød og dejlig), men så havde jeg formentlig skrevet en anmeldelse direkte. Mindst ligeså sandsynligt, og nu kommer sandheden ;-) : ja jeg har rent faktisk besøgt hende to gange, og blev allerede lidt forelsket første gang, og skrev faktisk frem og tilbage med hende(i sig selv et sødt træk ved Lia , at hun gider det). Næste gang talte vi en del sammen(hun kan som sagt ok-ish engelsk), og hun sagde at hun ikke havde mange kunder, hvilket undrede mig. Og nogle burde skrive om hende på guiden her;-) Kiggede i guiden, da jeg kom hjem, og fandt ingenting, bortset fra denne efterspørgsel. Tænkte, jamen den kan jeg da i det mindste svare på. Jeg ved det ville have skabt en masse kommentarer om utroværdighed fra andre her, hvis Jeg havde skrevet en anmeldelse som nyt medlem. Så jeg valgte at lave en profil og skrive et lille uskyldig svar til overstående. Og viola, så skriver den lidt forelskede mig straks til Lia og fortæller stolt om dåden;-) og derefter har hun selvfølgelig linket med det samme. Min fejl! Tro mig hun er virkelig sød, hun kan få mig til næsten hvad som helst;-)det er vel et eller andet sted en kvalitet fra hendes side, så tag det som en vidnedsbyrd om hende (ligegyldig hvad man tror om sandheden om dette) :-) Og senere skriver jeg nok til hende, at jeg også har svaret på et lidt negativt svar til mit første indlæg  ;-) hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dave

jeg har også været forbi hende i mandags. Undrede mig meget over der ikke var andre anmeldelser på hende, for hun er da nok den sødeste og smukkeste pige.

Nu er hun her kun nogle få dage, så jeg håber meget, at hun kommer tilbage snart.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...