Hop til indhold
Hunting for beaver

På nightclub i Italy,,Bolzano

Recommended Posts

Hej venner 

Af diskretions hensyn kan jeg desværre ikke skrive navnet på den aktuelle night club men den ligger i nord Italien i byen Bolzano,,,

Var på ski tur i dolomitterne ,og havde lyst til lidt kvindeligt selvskab en af aftenerne.

Ankommer kl 21 og der er godt fyldt op med både piger og gæster.

Pige 1

Navn :  Raluca 

Nationalitet :  Rumænien

Alder :  23 år

Stilling :  Studerende og fritids champagnepige

 

Jeg går op i baren og bestiller en dobbelt whiskey cola .Ser mig lidt omkring og får god øjenkontakt med flere piger.

Der kommer dog ikke nogen hen til mig ,,står lidt og nyder min drink og ser på stripshow,,pigerne er helt nøgne når de afslutter deres show,,dog ryger trusserne tit først til allersidst ,sådan så man næsten ikke kan nå at nær studere deres misser,,øv

Nå men tænker at jeg lige har brug for at sidde lidt ned efter en lang dags ski tur .

Sætter mig i en ret lækker stor og meget eksklusiv sofa ,og der går da heller ikke ret længe før der sidder 2 piger ,en på hver sin side af mig.

Den ene vil ha en ladys drink,og den anden bare ha mig privat.Det er ret komisk,de sidder faktisk og begynder at diskutere højlydt på italiensk/rumænsk,,lidt cirkus sprog,men jeg forstår da det meste.

Det gider jeg sgu ikke og rejser mig og går på toilettet,,bunder dog først lige min drink.

Efter lidt betænknings tid derude går jeg tilbage til klubben.

Sætter mig i en anden sofa og der sidder hun så helt alene,,Raluca <3

Hun er meget genert og vil ikke kigge mig direkte i øjenene.

Jeg vælger at overtage styringen herfra.

Hun tør langsomt op og vi begynder at føre en fin dialog mest på italiensk i starten men hun insisterer på at ville snakke engelsk ,,,for at blive bekræftet i at hun nu også snakker fint og kan gøre sig forståelig,,,og det blir sådan,,dog med et par sjove engelske ord som jeg aldrig har hørt om,,og hele tiden et sjovt accent.

Hun er pisse dejlig og flot ,,kort håret mørkhåret og de smukkeste mørke brune øjne.

Jeg er solgt,,,Vil nu bare gøre alt for at få hende for mig selv i en god stund.

Jeg blir nød til at købe en ladys drink til hende,,og det er helt fint.

efter ca 10 min. hvor vi har snakket nok om vores respektive liv så tilbyder hun at hun kan give mig et frækt strip show med lapdance m.m .Da vi har aftalt betingelserne 2 numre af ca 4 min. altså i alt  ca 8 min.

Vi går ind bagved hvor der er en ret lækker eksklusiv del af klubben .Vi er alene .Musikken begynder og jeg får den frækkeste strip som hun tydeligvis er vant til og hun er 100 % på og dejlig.Hvis ikke det var forbudt så havde jeg sgu nok prøvet at kneppe hende allerede der,,," Do you like me honey",,,???   HELL yeah 

Uden at gå for meget i detaljer så var hun nøgen efter den første sang og i den anden fik jeg bare alletiders top frække og intime lapdance hvor jeg godt måtte berøre kysse slikke ,dog kun slikke hendes bryster lille b skål,,da musikken stoppede tændte hun for den igen og jeg fik et ekstra nummer 

På denne klub er det forbudt at have nogen form for sex så vi blev nød til at bestille en taxi som kører os ca 5 min til et lille hotel.

Der hyggede vi os i godt 1,5 timer uden nogen form for hast værk.

Hun havde den dejligste glatte hud og virkelig flot solbrun. pierced i navlen ,ingen tatoo overhovedet,,hendes fisse smagte vildt dejligt,og hun var så våd at jeg kunne mærke og især se hendes safter løbe ned af min pik (havde  gummi på)og ned på mine boller ,,det var skide dejligt og frækt ,,tror aldrig at jeg har oplevet en pige som havde så meget væske at give ud af,,,jeg kan ikke afvise at hun havde tisset lidt der var vitterligt driv vådt på lagenet bagefter.

Vi havde den dejligste sex hun red mig bare så dejligt og hun lavede det der lille trick med at lige at kilde og holde mine boller med små mellemrum,,jeg var solgt.Tog hende også bagfra og i missionær,,hvor hun holdte dejlig øjekontakt hele tiden det var vildt dejligt ....Hun lavede også lige det der frække tricks med at lade tungen slå på mit pik hovedet,og på stangen og bollerne ,,det er meget pirrende for mig.Hun virkede slet ikke som en 23 årig ,,nærmere som en hærdet 40 årig med mange sex jobs på hendes CV.

Da der var gået ca 1,5 time så spørger hun om jeg havde lyst til at købe hende fri for resten af aftenen,hun skulle så bare lige ringe til klubben og aftale dette,,,jeg havde mega lyst til at tilbringe resten af tiden til den lyse morgen med hende ,,men desværre var mine boller ikke de eneste som var godt tømt så at sige ,,min penge pung rakte desværre ikke til resten af natten ,,på trods af dette så fik jeg lige once in a lifetime offer ,men desværre havde jeg stadigvæk ikke nok .Skulle nok ikke ha taget den lapdance i klubben men på hotellet ,,men livet er sgu for kort til at fortryde,,,

Hun var helt ok med dette men kunne godt mærke på hende at hun var lidt skuffet hun fortalte mig meget ærligt at hun ikke havde den allerstørste lyst til at returnere til klubben igen...Hun fortalte mig hvilken gentleman jeg var og at hun godt ville mødes med mig i vores private liv,,,selvfølgelig mod betaling har fået hendes private kontakt,men det er jo ikke engang sikkert at hun er på den klub næste gang jeg kommer,,hvis jeg da overhovedet går dette...Måske skulle jeg tage på tur til Rumænien,,,tror desværre bare at alle de lækre tøser er rejst derfra og er i Tyskland,England,Italien m.v.,,altså arbejdende som GP`ere.

Vi hygge snakkede i lang tid ,,jeg havde kun betalt for 1 time.Tager et langt bad hvor hun giver en dejlig sutter men jeg kan desværre ikke komme det er enten for tidligt fra sidste udløsning,,,eller jeg  må være faldet lidt af på den. ,men da vi igen ankommer til klubben er der gået over 2 timer.Det er hun overraskende ligeglad med.Håber bare ikke at hun ville få nogle problemer med hendes arb giver m.v.

jeg gir hende 50 øv`ro i drikkepenge,hun var mindst 200 værd...

Vi tager afsked med kindkys og krammer jeg skynder mig at smutte inden jeg kommer på andre tanker,,,

Ja det blev altså ved denne ene men dejlige oplevelse.

Bonus info...

Jeg besøgte nøjagtig samme klub for ca 25 år siden , ja dengang var jeg jo kun en ung gut en slags årsunge ,,,dengang måtte man godt have sex i klubben ,,og der var et overtal af Colombianske piger ,,her i 2019 er der kun et par latinaer tilbage ved ikke hvorfra.Der var 1 pige fra Frankrig, 2 fra Ungarn,1 tysk 1 fra Moldavien ,1 fra Spanien og resten fra Rumænien,,som jeg lige fik forstået..der var måske 10-12 piger i alt.

Tænker at der sagtens kan gå 25 år før jeg kommer igen ,da jeg ikke er så meget til dette koncept med at først skal betale en eller flere drinks og så dernæst ud i taxa,leje værelse mv.,men dette vidste jeg godt på forhånd.Gad bare ikke lige undersøge andre muligheder,,fx private besøg mv.

Det er dog ikke engang sikkert at du får lov til at kneppe dem da nogle kun er ansat til at gejle kunderne op ,for så at lade folk lidt i stikken med stiv pik, fx efter en fræk lapdance,,,dette vidste jeg også godt inden derfor sørgede jeg for at aftale alt inden med Raluca.

 

Venligst  Hunter

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 21 minutter siden:

 

Jeg går op i baren og bestiller en dobbelt whiskey cola ........

 

....... :blink::oBig Bro Beaver.

You are full of surprises. Double W and Coke....Geeez.

But again great story;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

you´r very welcome little brother bear;)

Yes for sure ,,,I did needed something too cool down my nerves,,and why not a good mix of Whiskey and Cola,,think that it were Jack D.,,that good old bastard :P,, Ha Ha Ha 

Have a great evening Bro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du forstår da også at få det bedste ud af det, omstændighederne taget i betragtning, men ja det kan løbe op, når det er de der stripklubber.

Men hvis du samtidig med at du ikke havde råd til hele natten, kunne give 50 euro i drikke penge, så lyder det som et halv pebret sted.

Der får du ikke lokket mig med ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk 

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Du forstår da også at få det bedste ud af det, omstændighederne taget i betragtning, men ja det kan løbe op, når det er de der stripklubber.

Men hvis du samtidig med at du ikke havde råd til hele natten, kunne give 50 euro i drikke penge, så lyder det som et halv pebret sted.

Der får du ikke lokket mig med ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk 

Du kan jo lade dit Dankort blive hjemme og se om Bæverjægeren lægger ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...