Hop til indhold
Guest ViborgMand

Alma/Maria og Astrid/Julie

Recommended Posts

Guest ViborgMand

https://annoncelight.dk/showad/265922

Fandt aldrig helt ud af hvem der hedder hvad, men Alma må være den unge :-)

Skrev med dem for 1-2 år siden og fik da ansigtsbilleder, siden har jeg virkelig haft lyst til Alma.

Kontaktede dem for 2-3 uger side for at høre til en aftale bare med Alma, men det var ikke muligt og vi fik ikke rigtigt aftalt noget

Fik så en aftale i dag med dem begge og det fortryder jeg godt nok ikke!

Huset er LANGT ud på landet :-) De skriver selv at det er et renoverings-projekt. Jeg ankom og ringede på nede i kælderen. Alma kom og lukkede op, kun i en bundløs bodysuit, det så lækkert ud. Jeg blev ført videre og ind i et lille rum hvor Astrid var. Vi ordnede det økonomiske og jeg smed tøjet. De begyndte at kysse og kæle  og jeg pillede lidt. Alma begyndte at slikke Astrid - Det så lækkert ud. Jeg pillede videre og gav dem begge finger, kunne godt mærke at Alma er strammere end Astrid, det virker også til at det er Alma der tager styringene. Jeg lagde mig på ryggen og bad dem sutte mig. De puttede så gummi på og begyndte at sutte og normalt får jeg ikke ret meget ud af det med gummi, men de her to kunne virkelig sutte og specielt Astrid føltes det godt. 

Nå men Alma satte sig op og begyndte at ride. Lidt efter byttede de og Astrid satte sig op og det føltes ret godt, lå faktisk og fik lyst til at kysse hende, ja jeg blev faktisk mere og mere tændt på hende. Så fik vendt hende om og tog hende bagfra. Efter et stykke tid bad jeg så Alma komme og så kneppede jeg løs....... fik vendt hende om og kneppede videre og så fik hun orgasme?!?! Ja det ved jeg jo ikke, men det føltes sådan i fissen og ellers spillede hun den sateme godt :-). Nå men ville egentlig gerne have taget Astrid i missionær-stillingen for jeg havde virkelig bare lyst til at mærke hende, se hende og røre hende....... men en hård dag i går sad i benene. Så jeg tog hende lidt bagfra. Nu vidste jeg godt at min halve time var ved at være gået, så jeg bad Alma komme hende og så kneppede jeg hende hårdt, jeg kunne bare mærke at udløsningen var på vej.... den kom mere og mere og til sidst sprøjtede jeg i kondomet. 

Det var kanongodt! De er et par ganske alm søde danske piger, men enten har de virkelig lyst til det her, ellers burde de sgu ha en Oscar :-) . 

Jeg kunne godt bedømme sted og alt muligt andet ud fra 1-10. Men har en følelse af at det er så uendeligt lygegyldig ift den dejlige oplevelse jeg lige har haft og 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en skøn anmeldelse og sidder da og for helt røde kinder :wub:

Er glad for at du nød oplevelsen det gjorde jeg ihvertfald. Og orgasmen var nu ganske ægte og hvis jeg husker rigtig så kom jeg faktisk 2 gange :P

 

Ja stedet er ikke noget at prale af, men vi er glade for at du kunne se over det 

 

Mys Alma/Maria ( Den unge :P )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyde6 skrev, for 22 timer siden:

Lidt ærgerligt de ikke har åbent i weekenderne, eller lidt længere til daglig. Jeg er helt klar på at mødes med dem

Nogle hverdage har vi mulighed for at have åben længere, så send endelig bare en sms så finder vi ud af noget og vi arbejder på at kunne have en Lørdag eller Søndag i måned hvor vi kan holde åben også <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...