Hop til indhold
Thomsen

Beretning fra Hamborg

Recommended Posts

Efter 2 uger i Hamborg, kommer der hermed dugfriske beretninger lige fra Saunaer og tantra til swingerklubber og FKK.

Enjoy!

---

Holsten Therme

Super sted med masser af muligheder for forskellige saunatemaer. Her er alt lige fra finsk sauna til japansk varmestue. Naturligvis er der også dampbad og masser af kroge hvor man kan ligge og slappe af. Endvidere er der rum indrettet til at - ja nærmest - sove.

masser af nøgne mennesker overalt (inden badebukser i saunaområdet!), i alle aldersgrupper - da jeg var der, vil jeg mene, at gennemsnitsalderen var omkring 30-35år. Der er masser af se på, men der er ingen lummer stemning, og ingen steder foregår der “noget”.

Reset Lounge.

Erotisk massage med tantriske elementer udført af Nicole. yderst dejlig massage, men desværre var der mere fokus på hvad man ikke måtte gøre som gæst, fremfor at have fokus på at få gæsten til at få fuld nydelse. Nicole tog ikke trusserne af, og var ikke berøringsvenlig - men massagen var rigtig god!

1,5 time for 140€

Stedet ligger i øverste etage i en villa i et beboelsesområde.

Amies Tantra Refugium.

Jeg havde hjemmefra bestilt tid hos Susan til en speciel massage, denne skulle vare 3 timer og indeholde en masse små hemmeligheder. Det viste sig at holde stik! Susan er super dejlig og rigtig lækker. Jeg blev vasket grundigt både før og efter - uden at dette var en del af de 3 timer! Jeg blev nusset godt igennem, kælet godt for, fik en “fransk kanetur” som er speciale hos Amies...der var andre overraskelser, men det er en hemmelighed. Himmelsk oplevelse, dog i den dyrere ende.

3 timer for 350€

Stedet ligger meget diskret i kælderen i en erhvervsvilla.

Club Equinoxe.

Temaet denne aften var “frivolle”, og det skal jeg da lige love for. Stedet siger de er en swingerklub, men det er nok mere et diskotek med swinger muligheder. Masser af yderst lækre par og kvinder overalt, iført forførende tøj, mv - rig mulighed for at deltage og se på. Gennemsnitsalderen denne aften var højst 35år!

Entre 80€

PSP

Denne swingerklub ligger et lidt kedeligt sted, i et område hvor vejen er en gennemkørselsvej, og der er industri i området. Inden for tager Monique imod, og får en til at føle sig meget velkommen. Fine forhold, fin bar og gode lokaler til leg. Dresscoden er undertøj...sådan er det. Der var denne aften en 10-12 par, et par enlige kvinder og højst 10 enlige mænd. Masser af se på, rig mulighed for at deltage. Gennemsnitsalderen var ca.35.

Entre 80€

Club Absolut.

Denne lille swingerklub ligger lidt udenfor Hamborg i byen Seevetal. Tanja byder velkommen, og viser gerne rundt for førstegangsbesøgende. Masser af plads, godt 900m2, indendørs pool, mv. Gennemsnitsalderen i denne klub er over de 40, men der er også yngre mennesker - hovedparten er voksne mennesker. Den dag jeg besøgte stedet var der en del par, og ganske få enlige mænd. Endvidere var der poledance-opvisning med en super lækker stripper! Rig mulighed for at muntre sig, og det er nemt at få lov til at deltage.

Entre 50€

FKK Harmony.

Stedet er kun 4 måneder gammelt, yderst lækkert indrettet, og alle de 14 piger som var på arbejde var hamrende lækre at se på. Det var en søndag aften, derfor var der ikke flere piger på arbejde. Jeg hyggede mig med 2 forskellige, Lena og Maria, begge halvt tyske/polske. En halv time koster 60€, så det blev til en hel med Lena og en halv med Maria. Der er masser af plads, ikke så mange mennesker hvilket kun gør stedet bedre at besøge. Pigerne presser ikke på, og man føler sig meget velkommen.

Entre gratis, med den undtagelse at man skal betale 20€ hvis man ikke køber alkohol i baren...i princippet betyder det at entreen er 20€. Sjov og ballade afregnes og aftales direkte med pigen.

Bonusinfo, der vil blive bygget et poolområde snart.

Eneste minus ved FKK-konceptet er, at pigerne kun deltager i sauna, bad, mv hvis de betales for det...ellers er det bare perfekt!

Harmony er et rigtig flot sted, nyistandsat, indrettet fedt og flot...der er basis for at Atmos har fået en seriøs konkurrent på banen.

Erotische befühlungen.

Jeg havde en aftale med en pige ved navn Martina Schween i hendes lejlighed i udkanten af Hamborg. Ud fra hendes hjemmeside, kunne jeg ikke have andet end store forventninger til dette besøg. Desværre blev jeg svært skuffet da jeg ankom, pigen lignede i det mindste hende på siden, men lejligheden var nusset og rodet og hun var tydelig nervøs og talte usammenhængende. Det gad jeg bare ikke, så jeg sagde pænt farvel og gik min vej...det passede hende ikke, men det var det ikke så meget at gøre ved.

Massage Lounge.

Jeg ringede og besilte en tid hos Massage Lounge, stedet ligger et pænt sted med finere beboelse og nærmest lige overfor NDR. I opgangen, som bar tydelig præg af overklasse, fandt jeg min vej ned til kælderen og mødte Susanna, en lækker mørk pige som stammede fra Kenya - boet i Tyskland de sidste 16 år. Jeg fik halvanden times tantra massage, og endte med at få lidt mere end jeg havde betalt for...lidt slik på bollerne da jeg kom.

Halvanden times tantra 150€

FKK Babylon.

Det skulle jo prøves, og jeg blev ikke længe. Stedet er nusset og ret nedslidt - i sin storheds tid har det sikkert været fedt. Der er masser af gode faciliteter, og rammerne kunne være gode, men...der var desværre kun 6 piger på arbejde, og ingen af dem var særlig tiltrækkende. Alle ældre end 35, og havde i deres yngre dage været lækre, men for mange albanere og tyrkere har slidt på dem.

Jeg gik uden at få sex, men indtog da min aftensmad der - og maden var det bedste ved Babylon.

Entre 60€

FKK Atmos.

Her er tale om et klasse-godt sted. Alene ved indgangen kan man se, at der er tale om et sted der ved hvad de vil. Den aften jeg var på besøg, en mandag aften var temaet fransk lingeri - og det var alle pigerne så iført - undtagen dem der var nøgne! Her finder man pigerne i saunaen, i poolen, i spaen, i dampbadet - og de er ikke anmasende. Jeg var så heldig, at der faktisk var flere piger end gæster - omkring 16-18 piger var på job, og kun ca.14-15 gæster. Mødte 3 gutter fra Århus...ret sjovt! Jeg hyggede mig med 2 forskellige piger - en Nadia, lækker tysk pige med arabisk baggrund på 22-24 år. Lidt senere hyggede jeg mig med Mia, lækker blond tysk pige på 25, med nogle dejlig store silikone bryster. Begge piger tilbød blæs uden, og Mia lod mig komme i munden på hende uden ekstra beregning. En fræk aftale koster 50€ pr. halve time.

Jeg kan sagtens anbefale Atmos, på trods af at man ikke kan få en kop kaffe i baren.

Entre 60€

TanShiVerda.

Dette sted ligger meget centralt, ganske tæt på banegården i Hamborg. Da jeg kom, var der 3 piger på arbejde. Descærre faldt ingan af dem i min smag, de var sådan ludt for “husmor-russer-agtige” i det. Men stedet er pænt, og der er basis for et godt besøg, hvis den rette pige er der. Der var overhovedet ikke antræk til sure miner over, at jeg valgte dem fra. God stil!

Felicitas24.

Vild luksus i et gammel nyistandsat vandtårn! Man kommer ind i en lækker lounge, hvor man derefter bliver budt velkommen af de forskellige piger som er på arbejde. Altsammen med god tone, og god stil. Mit valg denne aften faldt på Ivana, en lækker polsk pige på ca.30. Jeg fik hele turen i godt og vel halvanden time - ja, hele turen.

Felicitas har kun lækre piger...absolut et besøg værd!

Halvanden times fræk massage 130€

The Cottage Sauna.

En lille halv times kørsel fra Hamborgs centrum ligger Tha Cottage Sauna. Det er lidt svært at finde, men der er skilte, og god parkering. I sine velmagtsdage har The Cottage sikkert været godt, nu kommer der tydeligvis flest mennesker i deres sensommer. Stedet er for så vidt pænt og lækkert nok, men der er bare ikke rigtig sket en udvikling de sidste 10-15år. Nøgne mennesker overalt!

Entre 15€

Rue Ciel.

Dette sted ligger i et lidt mere lukrativt område i Hamborg. Jeg fik samme oplevelse som hos TanShiVeda, og måtte forlade stedet uden at få det jeg kom efter.

Ude fra ligner det et typisk dansk bordel...og det er jo nok også hvad det i sidste ende er.

Ingen sure miner over, at jeg gik - igen god stil!

(pigen der lukkede mig ind til gengæld...uha uha..men hun masserede desværre ikke)

OSHO Sauna og massage.

Ude ved messehallerne ligger OSHO. Egentlig ville jeg kun have en rigtig massage, for det havde jeg hørt at de var gode til. At der så tilmed også er en sauna, er jo kun et plus!

Jeg fik hvad jeg kom efter - en super god klassisk massage - ingen sex, ingen håndarbejde!

Stedet er lidt alternativt, og det er de typer som kommer der også - men den slags piger kan jo også være lækre at se på nøgne...

Massage i en time 46€

Entre 12€ (som blev inkluderet i massagen)

HH-Nina, privat.

Via Kontakt24.de fandt jeg frem til HH-Nina. Hun bor i Wandsbek-området, og det er ganske privat. Hun er en sød - lidt buttet - pige, som yder en super lækker erotisk massage. Hun gør det rigtig godt, og ser på intet tidspunkt på uret. Sluttede massagen af med fransk - helt naturligt - til mig. Jeg var der godt og vel 2,5 timer! (betalte kun for 1)

Hun tog med ug for at shoppe lidt senere, og endte med at give mig et blowjob mere som tak for selskabet!

Massage 1 time 80€

Sandra, privat.

Super lækker blond MILF på 36, som jeg fandt på kontakt24.de. Hun besøgte mig på hotellet til erotisk massage og sex!

Hendes annonce siger det hele...

Besøg 150€

Garcia, privat.

Herre-lækker brunette på 31, som jeg fandt på kontakt24.de. Ligesom Sandra, så siger hendes annonce det hele. Hun besøgte mig også på hotellet. Hun stønner meget højt, hvis man stikker en finger op i røven på hende!

Besøg 150€

Jeg er ikke helt færdig med Hamborg...kun for denne gang!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Thomsen,

Jeg klapper i mine små buttede hænder af lutter begejstring over din fantastiske rejsebeskrivelse, men kan dog ikke lade være med at tænke på, om du overhovedet havde tid til noget som helst andet??? ;)

Man bliver jo ganske forpustet af det repertoire du har været igennem på kun 2 uger.

Tusind tak... :)

MVH

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det Thomsen. Sikke en gennemgang. Babylon er faldet endnu mere af på det. Atmos er klasse (ps. jeg kan nu godt få kaffe i baren :) ). Harmony lyder lovende.

Kontakt24.de lyder til at være en jungle, men med gode muligheder.

Swingeranmeldelserne var friskt input. Sådan nogle har jeg ikke set mange af (og har nul erfaring selv).

Du må være lidt flad nu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Go'aften Thomsen!

Jeg har med stor fornøjelse, læst dit indlæg... :) Du er sgu' en ihærdig mand..

Der findes givetvis, mange medlemmer herinde, som gerne havde byttet boxerdrenge med dig i disse 14 dage.. ;)

Tak for en kanon god beretning.

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos

http://www.felicitas24.de

er prisen incl. sex ?

Nille

Nej, der skal du lige lægge 50€ oveni - det gjorde jeg, og fik sex.

Fransk uden...og "min" model var så sød at tage afslutningen i munden også... ;)

Whirlpool/jacuzzi er på alle "værelserne"...

Det er faktisk ret cool, at Felicitas er bygget i et gammelt vandtårn, for gangen man går op i - efter loungen - er rund, og det samme er ydervæggene i rummene også. Der er badeværelse med jacuzzi på alle rummene - nærmest for enden af sengen. Det er et ret lækkert sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Thomsen

Tusind tak for en god anmeldelse

Jeg skal til Hamburg om et par uger , dog kun 2 overnatninger, jeg har haft kig på felicitas og du har overbevist mig om at det vist er et godt sted til et besøg , satser på et eller 2 mere og hende du havde på besøg Gracia lyder da spændende ;-)

Arnie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...