Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige fået at vide, at standdartprisen for oliemassage er steget til 400kr 

Er det pengene værd? Den gamle ejer er kommet tilbage. Hvad kan man købe af ekstra ydelser? 

Duan Rung

Carl Bertelsens gade 7  
8000 Aarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Har banket på stedet et par gange, men der har altid været optaget. 

Mht prisen, så er jeg blevet præsenteret for 400 kr et par steder i byen, efterhånden. Senest Kath/Somkhid. 

Ret beset finder jeg det rimeligt. Dels har prisen været 300 i årtier, dels kan man hverken leve eller dø at 300 kr for en time. Det er jo ikke alle åbningstidens timer der er kunder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Glory skrev, den 5/2/2019 at 11:32:

Har lige fået at vide, at standdartprisen for oliemassage er steget til 400kr 

Er det pengene værd? Den gamle ejer er kommet tilbage. Hvad kan man købe af ekstra ydelser? 

Duan Rung

Carl Bertelsens gade 7  
8000 Aarhus

Min oplevelse er af ældre dato 

 

Aarhuselsker skrev, den 5/2/2019 at 12:02:

Har banket på stedet et par gange, men der har altid været optaget. 

Mht prisen, så er jeg blevet præsenteret for 400 kr et par steder i byen, efterhånden. Senest Kath/Somkhid. 

Ret beset finder jeg det rimeligt. Dels har prisen været 300 i årtier, dels kan man hverken leve eller dø at 300 kr for en time. Det er jo ikke alle åbningstidens timer der er kunder. 

 

400 kr for en gang ordentlig massage i hele 60 min kan ingen nok sige ret meget til. Men kr 400 for 30-40 mins oliepjaskeri er (næsten) penge ud ad vinduet. Og efterhånden er det vel så som så med steder, som ikke har meget stor fokus på at solgt mere end blot massage, så en del en del kunder betaler nok en del mere end de 3-400 kr for timen. 

Nu har prisen aldrig været den afgørende faktor hos mig, men når jeg kan få 30 mins sex hos en ung flot slank pige midt i 20erne, for mindre  end eller det samme som for 30-40 mins olijepjakseri + 20 mins sex, hos ofte en thai der er 35 + eller 45 +, så er jeg som udgangspunkt blevet enormt selektiv omkring mine thaibesøg, alene fordi jeg ikke gider at føle at jeg er til grin for mine egne penge. :) Og det er jo alene mine præferencer, andre kan have andre. Så udtaler mig kun ud fra egne "lyster" :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...