Hop til indhold
Martinbanke

Angkor-Cherry. Som en Fabrik. 23 min. 1000kr

Recommended Posts

Besøgte Angkor idag. Havde booket tid og ankom 17.29 ind ad dør

Blev anvist rum.

cherry som jeg havde booket var igang  i rummet ved siden af.

efter noget venten kom hun ind. Pæn pige fine atributter . Ikke ægte men ikke så falske at du slår dig på dem..

Hun lagde sig og jeg gav hende noget massage. Efter noget tid satte hun sig op og fyrede regnfrakke på.. sådan... lige på og igang med hende ... indtil hun lavede hun lige et pit-stop

skiftede til et rødt kondom.. tænker hun havde lagt en 1-stops strategi men måtte så hive mig i pit..

jeg forstod ikke lige hvorfor .

 

Nå men videre .. i noget missionær ...hun tog så kommando og bad mig lægge mig på ryggen og give mig HJ..

 

hun satte sig HELT nede i fod-enden.. og med nærmest helt trakte arme gav en HJ som en robot.  Hun sad nærmest ude på Folehaven og gav HJ. Jeg bad hende komme nærmere da jeg på ingen måde tænder på en pige der ikke gider vise bare lidt drive.

Der sker så det at hun nu skifter navn fra Cherry til Frk.klokken

som et nedtællingsur til harmargeddon begynder hun nu meget informativt at sige now only 5 minutters left.

igen.. now only 3 minutters left..

Time is finish

u have to come now..

jeg sagde tak og ville bare gerne ud og hjem. Men det ville hun så alligevel ikke stå model til.. så hun sagde i give u 3 minuttes more...

der var IKKE gået 30 min. Snyd med tid.

det lykkedes at komme. Hvilket jeg sket ikke fatter. 

Frk.klokken skyndte at tage tøj på.. i have costumer.. klokken var 1805

tjuhej hvor det går

 

Gik alene ned i kælderen i bad

 

tror brusebadet var den bedste oplevelse:)

 

—-Jeg er ked af at skulle skrive om Angkor igen i en ikke så positiv tone. Da jeg jo holder af stedet. Men nu er dette fora til for at fortælle alle de gode og desværre også de dårlige.

idag igen en fornemmelse at at man er på en bollefabrik:)  

 

Martin banke. 

 

 

  • Synes godt om 2
  • Tak 2
  • Haha 1
  • Sørgelig 4
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Akus

Fuck en trist oplevelse, måske vi skulle indføre en smiley ordning, så man bedre kunne vurdere stederne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak Martin, sådanne anmeldelser er guld værd for os andre, jwg har srlv for et par år siden været der og fik, nej købte, en oplevelser der ligner din,  jwg krev om den, og fik den bekræftet, så det ated er nu helt slettet over steder jeg kan finde på at lægge penge hos..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det andet ufede var at hun var meget olieindsmurt .. vildt meget olie på hendes krop

og jeg tænkte om hun lige da jeg jo ankom var igen med en anden kunde .. muligvis B2B

og så direkte ind til mig

 

hun havde ihvertfald ikke været i bad.. med alt det olie

 

øv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt.

 

Men man forstår jo nærmest godt ....hvorfor at hun nok ikke er rigtig “på”

-hvis Cherry har løbet pendulfart mellem de to rum med 30 præcis 30 minutter imellem hver kunde hele dagen.

 

så forklarer det jo hvorfor hun på ingen måde var nybadet og var indsmurt i olie

 

og hvorfor MINE 30 minutter startede da jeg parkerede min bil udenfor..(kl 17.29)

så den tid man bliver anvist rum og tager sit tøj af..imens  lyttende til cherrys aktiviteter og samtale med kunde i rum ved siden af samt tiden hvor hun før sig klar er inkl i mine 30 minutter ... 

 

Ved nærmere eftertanke forstå jeg hvorfor det går galt..

 

mb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde præcis samme oplevelse af Cherry for en uges tid tiden. Hun er fantastisk flot og har en super sexet krop. Men der er ingen indlevelser og un vil ikke rigtig røres. Jeg stoppede det efter 15 minutter inkl massage og gik uforløst i bad.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...