Hop til indhold

Recommended Posts

Har i længere tid spejdet efter nogen som har beskrevet om deres oplevelser hos Sabai Sabain i Bagsværd. Men enten har de ikke haft så meget at lave eller også har folk ville holde oplevelserne for sig selv.

Nå, men så måtte jeg jo selv... Ringede da jeg holdt på den anden side af gaden og fik en tid med det samme. En lille fiks sag åbnede døren og viste mig med det samme ind i massagerummet - kr. 500,- for en times oliemassage - det var lige hvad jeg trængte til. Spurgte ind til hvad pigebarnet hed og jeg fik det til Barbi eller sådan noget - kiggede senere billeder fra annoncen og tænker det var Palmy (svært at sige på Thai) - håret og figuren passer i hvert fald på hende.

Efter afvaskning fik jeg afslappende massage med periodisk albue og knæ hist og her. Ikke fantastisk, men dejlig afslappende massage - det passede fint til mit temperament den dag. Efter små 40 blev jeg bedt om at vende mig og der blev lavet tilnærmelser på trolden og jeg blev spurgt om jeg ville have mere - Handjob eller Blowjob... Jeg holdt mig til HJ til ekstra kr. 300,- (fik ikke spurgt ind til BJ). One moment, please. blev der sagt og så hoppede hun ud af sin lille lyserøde nederdel, toppen, trussen og BH'en. Gode nødder nåede jeg lige at tænke inden hun gik i gang med at hive i kalorius. 

Det gik der små 10 min. med hvor jeg fik nusset Palmy på bryster og måsen. Der blev ikke lagt op til mere og man er jo en gentleman, så...  Der blev afleveret fra min side og så var det afvaskning, på med tøjet og afregning - Kr. 800,- alt incl. Tak for denne gang og kom godt hjem. 

Alt i alt en OK oplevelse. Den vil ikke gå over i historiebøgerne, men jeg har oplevet værre.

Poptrold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...